کد خبر: 37837
A

لیگ برتر فوتبال/ تشویق بی امان و هماهنگ صنعت نفت توسط آبادانی ها

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به رغم مهمان بودن در دیدار امروز -یکشنبه- مقابل استقلال تهران از طرف هواداران اندک خود بی امان تشویق شد.

لیگ برتر فوتبال/ تشویق بی امان و هماهنگ صنعت نفت توسط آبادانی ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 16 و 25 دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز و درهای ورزشگاه نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه بر روی هواداران باز شد تا هواداران بلیت این دیدار را به قیمت 5 هزار تا 25 هزار تومان خریداری کنند.
دروازه بان های استقلال نخستین بازیکنانی بودند که وارد چمن ورزشگاه شدند و پس از پاسخ دادن به تشویق اندک هواداران استقلال که کمتر از 5 هزار نفر بودند، با نظر «اشکان نامداری» مربی دروازه بان ها شروع به گرم کردن خود نمودند.
در ادامه نیز بازیکنان استقلال وارد زمین شدند و با نظر «جری سایناک» مربی تیم به گرم کردن خود پرداختند.
زردپوشان آبادانی نیز پس از استقلال برای گرم کردن خود وارد زمین ورزشگاه و توسط کمتر از200 هوادار پرشور این تیم با هیجان خاصی تشویق شدند.
«پرویز مظلومی» سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال که در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت، در ورزشگاه حضور دارد و «بهنام برزای» و «جابر انصاری» بازیکنان استقلال نیز با وی عکس یادگاری گرفتند.
«مرتضی اسدی» که تا ساعتی قبل در ترکیب تیم نفت آبادان حضور داشت، پیش از شروع مسابقه از ترکیب خارج و «امین درویشی» جانشین این بازیکن شد.
هواداران استقلال با سر دادن شعارهایی از«مجتبی جباری» حمایت کرده و خواستار بازگشت او به جمع آبی پوشان شدند.
«مهدی رحمتی» با لباس گرمکن نظاره‌گر تمرین «سیدحسین حسینی» بود که مدتی است جایگزین او در درون دروازه آبی پوشان شده است.
همچنین «محسن کریمی» که پس از مصدومیت بلندمدت خود از جمع تیم فوتبال استقلال غایب بود، امروز با طراوت خاصی در تمرین پیش از بازی حضور داشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر