کد خبر: 37839
A

ویژه‌برنامه «روز روشنایی» در مناطق 22گانه تهران برگزار می شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: ویژه‌برنامه «روز روشنایی» به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی با شعار «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» در مناطق 22گانه تهران برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه «روز روشنایی» در مناطق 22گانه تهران برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور اظهار کرد: این سازمان در راستای وظایف ذاتی خود در حوزه نقش‌آفرینی و گرامیداشت روزهای مهم و تاثیرگذار انقلاب، برای بزرگداشت حماسه 9دی مجموعه برنامه‌های «روز روشنایی» را در دستور کار خود قرار داده است.
وی، ارتقای شناخت مردم در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با ترویج ناکارآمدی نظام اسلامی، آشکارسازی ابعاد حماسه 9 دی، گرامیداشت این روز به عنوان نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی، اعلام همبستگی مجدد با ولایت و مردم ولایت‌مدار و بصیرت افزایی نسبت به جریان فتنه و خط جدید آن را از جمله اهداف و رویکردهای ویژه برنامه «روز روشنایی» عنوان کرد.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «روز روشنایی» از سوم تا دهم دی‌ماه افزود: فرهنگسرای بصیرت جمعه(هشتم دی ماه) همزمان با برگزاری نماز جمعه و شنبه 9 دی ماه با 12 عنوان برنامه از جمله غرفه های شهدای مدافع حرم و نهم دی و دشمن‌شناسی، برگزاری کارگاه‌های هنری و نمایش‌های خیابانی از ساعت 8تا 12 در مصلی امام خمینی(ره) برپا می‌شود.
ناصری پور، برگزاری 6 نشست تبیینی و موضوعی 4 تا 7 دی در فرهنگسراهای انقلاب، امام(ره)، شفق، رسانه و شبکه های اجتماعی، تهران و اشراق، پخش مستند «عاشورای 88» تولید شده توسط معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از شبکه مستند، برپایی نمایشگاه کتاب با مشارکت مجمع ناشران انقلاب اسلامی در زیرگذر متروی میدان ولی‌عصر(عج) و ایوان انتظار و تهیه اینفوگرافیک موضوعی از جمله برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی است.
وی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فرهنگسراهای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، امام(ره)، اشراق، تهران و اندیشه، تجلیل از فعالان فرهنگی و هنری 9 دی‌ماه در فرهنگسرای اندیشه، مشارکت در برنامه‌های مساجد مناطق 4، 9، 15 و 22، تجمع بسیجیان سازمان همزمان با حماسه 9 دی از ساعت 8 تا 12 در مصلی امام خمینی(ره) و ویژه برنامه «آدینه‌ها عیدند» از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بزرگداشت این روز است.
در تقویم جمهوری اسلامی، 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است،
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر