کد خبر: 37866
A

تاکید نماینده بجنورد در مجلس بر دقت دولت در رابطه بر حذف یارانه بگیران

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس بر دقت دولت در رابطه بر حذف یارانه بگیران تاکید کرد.

تاکید نماینده بجنورد در مجلس بر دقت دولت در رابطه بر حذف یارانه بگیران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی اکبری با اشاره به اینکه موضوع اصلاح و تجدید نظر در پرداخت یارانه های نقدی، قبل از انتخابات ریاست جمهوری مطرح بوده است، گفت: در گذشته یک تعداد از افراد از این لیست حذف شده اند اما متاسفانه برخی از این افراد اشخاصی بوده اند که از تمکن مالی مناسبی برخوردار نبوده اند.

وی افزود: این درحالی است که هنوز برخی از اشخاص یارانه نقدی را دریافت می کنند که از بنیه مالی خوبی برخوردار بوده و پرداخت آن هیچ تاثیری بر روند زندگی آنها ندارد.

اکبری با بیان اینکه حذف یارانه ۴۰ هزار تومانی برای افراد دارای حقوق مناسب از نظر کارشناسان امری معقول و منطقی است، ادامه داد: با حذف این موارد می توان مبالغ را صرف اشتغال و رونق تولید کرد.

وی اظهار کرد: طبق برآوردها و آمارهای غیر رسمی قرار بر این است تا در آینده نزدیک حدود ۳۳ میلیون یارانه بگیر از لیست پرداخت یارانه ها حذف شوند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس بیان کرد: در این طرح فقط افرادی از لیست پرداخت یارانه ها حذف می شوند که دارای معاش مناسبی نیستند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر