کد خبر: 37877
A

وزیر دفاع پیشین رژیم صهیونیستی: فساد در اسرائیل تهدیدی بزرگ‌تر از ایران و حماس است

وزیر دفاع پیشین رژیم صهیونیستی در قیاسی غیرواقع گفت: فساد در اسرائیل خطری بزرگ‌تر از ایران و حماس به شمار می‌آید.

وزیر دفاع پیشین رژیم صهیونیستی: فساد در اسرائیل تهدیدی بزرگ‌تر از ایران و حماس است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، هزاران نفر در تل‌آویو و قدس شب گذشته در اعتراض به فساد مالی در کابینه رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند و خواستار شفاف‌سازی و مسوولیت‌پذیری مقامات ارشد این رژیم شدند.

در این اعتراضات موشه یعالون، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت و با انتقاد از مقامات این رژیم، آنها را به فساد مالی و انحراف متهم کرد.

وی گفت: رهبری کردن این‌گونه نیست، رهبری باید متحد باشد. این در حالی است که سیاستمداران مسائل را به دو جبهه راست و چپ تقسیم‌بندی می‌کنند.

این مقام پیشین صهیونیستی در ادامه گفت که اگر در گذشته کسی از وی سوال می‌کرد که چه چیز باعث می‌شود شب‌ها بیدار بماند، انتظار می‌رفت که بگویم ایران اما اکنون می‌گویم فساد مالی.

یعالون افزود: فساد مالی اکنون سبب شده تا شهروندان ما اعتماد و اعتقاد خود را به رهبری اسرائیل از دست بدهند. این خطری بزرگ‌تر از تهدید ایران، حزب‌الله، حماس یا داعش است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، معترضان در این اقدام پرچم‌های اسرائیل و پلاکاردهایی را به همراه داشتند که روی آن نوشته شده بود «ما خواهان سیاست‌های شفاف هستیم».‌

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر