کد خبر: 38396
A

مازنی: کسانی که در پوزیسیون هستند نمی‌توانند در نقش اپوزیسیون عمل کنند

نماینده مردم تهران گفت: افرادی که زمانی در مسند امور بودند امروز باید به مردم پاسخگو باشند نه طلبکار.

مازنی: کسانی که در پوزیسیون هستند نمی‌توانند در نقش اپوزیسیون عمل کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام احمد مازنی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری با تاکید براینکه مسئولان کشور به دنبال ایجاد وحدت در بین مردم باشند، خاطرنشان کرد: رهبری بر نقد منصفانه  و اینکه نباید سیاه نمایی و تخریب کرد تاکید کردند.
وی ادامه داد: سخنان رهبری کاملا حکیمانه و منطقی بود زیرا کسانی که  خود در پوزیسیون هستند نمی‌توانند در نقش اپوزیسیون عمل کنند. کسی که قدرت دارد نمی تواند از طریق تریبون به نقد و طرح مسائل مختلف بپردازد بلکه باید با استفاده از ظرفیت های مردمی حکومتی و ارتباطات بین المللی به حل مسائل بپردازد.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه افرادی که در جایگاه مدیریت هستند نباید نقش فعال سیاسی را بازی کنند، خاطرنشان کرد:  به نظر من یک مدیر باید به رفع مسائل مردم و انجام وظیفه بپردازد و  شایسه نیست که به عنوان یک فعال سیاسی به ایفای نقش بپردازد.
مازنی تاکید کرد: من این را قبول ندارم که برخی می گویند وقتی در جایگاه قدرت قرار گرفتیم با موانع روبرو شده و نتوانستیم به درستی وظیفه خود را انجام بدهیم چرا که از ابتدا چارچوب ها مشخص و برایمان تعریف شده است.

وی ادامه داد: باید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نقدی منصفانه داشته باشیم و در همین راستا هم عملکردها را نقادی کنیم .

نماینده مردم تهران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: افرادی که در گذشته مسئولیتی به عهده داشتند باید بدانند که همچنان عملکردشان در پیش چشم رهبری و مردم وجود دارد. ما امروز حاصل عملکرد آنها را می بینیم بنابراین بهتر است به بررسی عملکرد گذشته خود بپردازند نه تخریب دیگران.
وی گفت: متاسفانه برخی در سطح حقیقی و مجازی اقدام به تخریب اسلام و نظام می کنند.کار ما کپی پیست از دیگران شده است. یعنی کسانی در جایی حرفی می زنند و ما هم بدون فکر عین همان ها را در فضای مجازی منتشر می کنیم.

مازنی تصریح کرد: بهتر است بجای فرافکنی به خودمان نگاه کنیم و خود و عملکردمان را قضاوت کنیم. افرادی که در گذشته در مسند امور بودند امروز باید به مردم پاسخگو باشند ولی بجای پاسخگویی از مردم طلبکار هستند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر