کد خبر: 38725
A

بازدید معاون رئیس‌جمهور از پارک و علم و فناوری یزد

معاون علم و فناوری رئیس‌جمهور، استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ضمن حضور در پارک علم و فناوری یزد از بخش‌های مختلف این پارک بازدید و با مدیران شرکت‌های مستقر در این مجموعه گفتگو کردند.

بازدید معاون رئیس‌جمهور از پارک و علم و فناوری یزد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،   در این جلسه که عصر روز شنبه 9 دی‌ماه برگزار شد؛ ابتدا شرکت‌های منتخب ضمن معرفی مجموعه خود به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند.
معاون علم و فناوری رئیس‌جمهور نیز در این جلسه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه توزیع کالا را اتفاقی مناسب دانست و ابراز کرد: بروکراسی اداری و سیستم تأمین مالی دو مشکل شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای فناورانه است که باید موردتوجه بیشتری قرارگرفته و برای رفع آن اقداماتی انجام شود.
«سورنا ستاری» با اشاره به لزوم حمایت از شرکت‌های فناور گفت: کاهش هزینه‌ها و ورود فناوری روز دنیا به صنایع دو مزیت استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین است.
معاون علم و فناوری رئیس‌جمهور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه فناوری‌های نوین را ازجمله مهم‌ترین راهکارهای ارائه خدمات بیشتر و بهتر عنوان کرد و گفت: صندوق‌های حامی علم و فناوری در ارائه تسهیلات با محدودیت روبرو هستند و بهره‌گیری از سرمایه‌گذار بهترین روش برای موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان است.
گفتنی است در پایان جلسه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و هیئت همراه از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری یزد دیدن کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر