کد خبر: 38779
A

مدیرعامل شرکت شهرفرودگاهی امام: اولویت نخست جذب سرمایه گذار است

مدیرعامل شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: اولویت نخست جذب سرمایه گذار است و ایجاد مرکز بزرگ لجستیکی در شرکت شهر فرودگاهی امام ضروری است و این شهر در کنار تهران از ظرفیت های بالایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «شهرام آدم نژاد» روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: این شرکت باید به عنوان پیشران ایجاد یک نظام لجستیک بزرگ در کشورعمل کند.
وی اظهارداشت: صنعت هوایی اهمیت بالایی دارد و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی در دستور کار قرار دارد و پس از توسعه بخش های مختلف حمل و نقل ریلی، دریایی و جاده ای باید زمینه های لازم برای پیشرفت این صنعت در کشور را فراهم ساخت.
آدم نژاد افزود: بزرگ بودن مقیاس این پروژه، بیانگر اهمیت آن است و ایجاد مراکز لجستیک در این شهر کار را در شهر فرودگاهی امام گسترده می سازد.
وی اضافه کرد:جذب سرمایه‌ گذار در این شهر ضرورت دارد و برای توسعه این شهر نگاه خاصی باید داشته باشیم تا بتوانیم تحولی بزرگ در توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره ) را رقم بزنیم که در این صورت تکیه به درآمدهای نفتی نیز کاهش خواهد یافت.
به گفته وی، پایتخت کشور به فرودگاه در کنار این کلان شهر نیاز دارد و چنانچه قرار است در این حوزه کار انجام شود، باید تمام جوانب آن در نظر گرفته شود، در عین حال اولویت نخست برای این شهر جذب سرمایه گذار است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید کرد: چنانچه در این شهر فرودگاهی نظام لجستیک ایجاد ‌شود تا امکان خروج از وضعیت موجود را فراهم سازد، در واقع نظام لجستیک پیشران توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خواهد شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر