کد خبر: 39049
A

زرآبادی: کمیسیون تلفیق در مصوباتش به‌دنبال برگرداندن آرامش به جامعه است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تسریع پیگیری مطالبات مردم از سوی مسئولین در عین حال بر لزوم ایجاد فضای آرام برای پیگیری این مطالبات تاکید کرد.

زرآبادی: کمیسیون تلفیق در مصوباتش به‌دنبال برگرداندن آرامش به جامعه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیده حمیده زرآبادی اظهار کرد: وقتی مسائل اقتصادی و معیشتی به درستی پاسخ داده نشود بستری فراهم می‌شود که جریانات یا کشورهایی که با ما عناد دارند و به دنبال ایجاد بی‌نظمی، اغتشاش و ناامنی هستند از آن سوء استفاده کنند.

وی افزود: دولت و سایر قوا باید مطالبات به‌حق مردم را به درستی پاسخ دهند. اگر چنین اتفاقی بیفتد کسی نمی‌تواند از خلاء ایجاد شده سوء استفاده کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خاطرنشان کرد: در اعتراضات اخیر شاهد این بودیم که تعدادی از افرادی که مطالبه به‌حقی دارند و برخی افرادی که به دنبال سوء استفاده از این موضوع هستند در یک جا قرار می‌گیرند که در این شرایط کنترل این افراد سخت خواهد شد چون مطالبات یک عده باید پاسخ داده شود و با یک عده نیز باید برخورد شود.

زرآبادی با تاکید بر اینکه مردم راضی نیستند آسیب به اموال عمومی وارد شود، تصریح کرد: وقتی فضا متلاطم است نمی‌شود پاسخ مطالبات مردم را به درستی داد البته ما معتقدیم که اعتراضات باید به نحو درستی پاسخ داده شود و حقوق شهروندی را باید در عمل نشان دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع پیگیری مشکلات مردم، اظهار کرد: این عزم و اراده برای حل مشکلات در مسئولین کشور وجود دارد اما برای اینکه نتیجه کار ملموس باشد باید سرعت بیشتری برای پیگیری مشکلات داشته باشیم.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: مردم هم کمک کنند فضای آرام در کشور برقرار شود چرا که در فضای ناآرام حتی مطالبات به‌حق هم مورد توجه قرار نمی‌گیرد و کم رنگ می‌شود.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ در پایان اضافه کرد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مصوبات خود برای بودجه سال آینده مطالبات مردم را در نظر گرفته و این دغدغه را دارد که به مردم فشار وارد نشود، آسیبی به آنها زده نشود و آرامش به جامعه برگردد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر