کد خبر: 39060
A

نقش موثر ناجا در تشکیل حکومت اسلامی/ تلاش صادقانه ناجا برای تامین امنیت

رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا با اشاره به نقش موثر نیروی انتظامی در تشکیل حکومت و تمدن اسلامی گفت: 'امنیت' و 'عدالت ' مقدمه ای برای تشکیل تمدن اسلامی است و نیروی انتظامی صادقانه برای حفظ و تامین امنیت تلاش می کند.

نقش موثر ناجا در تشکیل حکومت اسلامی/ تلاش صادقانه ناجا برای تامین امنیت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه خبری پلیس، آیت ‏الله 'سیدمحمد خامنه ‏ای' در آستانه برگزاری نخستین 'همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی'، در تشریح نگاه فلسفه به مقوله امنیت اظهار داشت: فلسفه و دین اسلام تأکید زیادی بر امنیت دارند، زندگی یک انسان چه در خانواده و چه در اجتماع بدون امنیت امکان ‏پذیر نیست، عقل حکم می‏ کند که ابتدا امنیت را تأمین کنیم و به همین علت، حکمای ما بر این مسئله هم تأکید دارند.
رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا ادامه داد: جامعه بدون امنیت دوام نمی آورد؛ خداوند ناظم است و قانون را بر اساس نظم آفریده و تمام دغدغه دین، حکمت و فلسفه، 'امنیت' بشر و 'عدالت' است.
آیت ‏الله خامنه ‏ای در ادامه درباره جایگاه و نقش نیروی انتظامی در تشکیل تمدن اسلامی با تاکید بر اینکه 'امنیت' و 'عدالت ' مقدمه ای برای تشکیل تمدن اسلامی است، بیان کرد: نیروی انتظامی مسئول حفظ و تامین امنیت است و می ‏تواند معلم اخلاق و الگوساز جامعه باشد. شأن یک جامعه اسلامی بسیار بالاست و کسانی که صادقانه کار می‌کنند، از این شأن بالا برخوردارند و نیروی انتظامی نیز صادقانه برای حفظ و تامین امنیت تلاش می کند.
نخستین 'همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی' به همت 'مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی'؛ 27 دی ماه سال جاری با حضور اندیشمندان حوزه، دانشگاه و مسئولان ارشد لشکری و کشوری در تهران برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر