کد خبر: 39071
A

استقلال اقتصادی مهم ترین اصل برای حمایت از خانواده زندانیان استقلال است

دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: مهمترین اصل برای حمایت از خانواده زندانیان، استقلال اقتصادی و تأمین حداقل معیشت آنان است.

استقلال اقتصادی مهم ترین اصل برای حمایت از خانواده زندانیان استقلال است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ابوالقاسم مراد طلب روز پنجشنبه در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ورامین، افزود: خانواده زندانیان بیش از سایر افراد جامعه در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند که باید به این موضوع توجه ویژه شود.
وی اظهار کرد: مشکل اصلی خانواده زندانیان، مسائل اقتصادی است که باید از ظرفیت و توان نهادهای مردمی و انجمن حمایت از زندانیان برای رفع این مشکل در راستای حمایت از این افراد استفاده شود.
وی تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری نیز باید با توجه به امکانات و ظرفیت های در اختیار و همچنین براساس مسئولیت های اجتماعی، در بحث حمایت از خانواده زندانیان مشارکت فعال داشته باشند.
محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین نیز دراین جلسه گفت: وظیفه مجموعه مدیریت شهری(شهرداری و شورای شهر) تنها آسفالت خیابان و ترمیم جداول نیست، بلکه این نهاد در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز مسئولیت دارد.
وی افزود: در زمینه حمایت از خانواده زندانیان باید اولویت ها در نظر گرفته شود واقدامات در راستای حمایت برای کاهش آسیب های اجتماعی باشد.
بیش از 250 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ورامین هستند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر