کد خبر: 39093
A

لیگ برتر فوتبال/ رستگاری مشکی پوشان مقابل فولاد خوزستان

تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان در چارچوب هفته هیجدهم رقابت های لیگ برتر با تبدیل شکست به تساوی در دقیقه 90 به علاوه دو این دیدار نه تنها سبب توقف تیم قدرتمند فولاد خوزستان در خانه شدند بلکه با یک پله صعود از قعرنشینی به رده پانزدهم جدول رده بندی صعود کردند.

لیگ برتر فوتبال/ رستگاری مشکی پوشان مقابل فولاد خوزستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم فوتبال فولاد خوزستان که در 12 هفته اخیر هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هنوز طعم شکست را نچشیده است از ساعت 15 امروز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل مشکی پوشان خراسان صف آرایی کرد و در نهایت با تساوی یک بر یک مقابل این تیم با انگیزه مشهدی متوقف شد.
«ایمان مبعلی» در دقیقه 53 برای فولاد و «محمدمهدی عسکری» در دقیقه 90 به علاوه دو برای مشکی پوشان گلزنی کردند.
فولاد با این تساوی 32 امتیازی شد ولی همچنان در رده دوم جدول رده بندی لیگ باقی ماند. از طرفی تیم فوتبال مشکی پوشان که نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را با هدایت «رضا عنایتی» آغاز کرده است و یک پیروزی و تساوی در دو دیدار گذشته خود کسب کرده اند، با این تساوی و 13 امتیاز به رده پانزدهم جدول رده بندی صعود کرد تا امیدوار باشند با کسب نتایج بهتر از خطر سقوط به لیگ یک رهایی یابند.
در نیمه نخست هر دو تیم فرصت های برابری را برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که مهاجمان در زدن ضربه نهایی موفق عمل نکردند. البته مشکی پوشان در وقت های اضافه نیمه نخست روی اشتباه «حامد لک» دروازه بان تیم فولاد می توانستند به گل برسند. اما «کیوان امرایی» مهاجم تیم مشهدی از این موقعیت بهره نبرد و توپ را به بیرون دروازه خالی از گلر فرستاد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
درنیمه دوم شاگردان «سیروس پورموسوی» سرمربی تیم فولاد با برنامه تر بازی را آغاز کردند و در دقیقه 53 «ایمان مبعلی» هافبک تیم فولاد موفق به بازی کردن دروازه مشکی پوشان شد. در این صحنه «حسن بیت سعید» هافبک سابق تیم استقلال تهران پاس خوبی را به مبعلی رساند و او نیز از روی خط 18 قدم، دروازه «محمد علی فرامرزی» گلر تیم مشهدی را باز کرد.
در ادامه این رقابت هر چند شاگردان پورموسوی برای بازکردن دوباره دروازه حریف مایل بودند و حملات زیادی را برای این منظور ترتیب دادند، اما پس از پایان وقت قانونی بازی و اواخر وقت های اضافه، تیم مشکی پوشان درصدد جبران گل خورده برآمد و در نهایت نیز مزد تلاش های خود را گرفت.
در دقیقه 90 به علاوه دو و در حالی که کم کم داور می خواست به نشانه پایان بازی در سوت خود بدمد، «محمد مهدی عسکری» هافبک تیم مشکی پوشان در محوطه 18 قدم دروازه تیم فولاد، پاس خوبی را دریافت کرد و با استفاده از غفلت مدافعان حریف، توپ را به تور دروازه حامد لک رساند تا در نهایت تساوی یک بر یک حاصل کار دو تیم در این رقابت باشد.
سیروس پور موسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان برای این از ترکیب حامد لک، ایوب والی، عبدالله کرمی، یوسف وکیا، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی، سینا مریدی، امیر زلیکانی(دقیقه 51 مجتبی حقدوست)، رحیم زهیوی(89 - میلاد بدرقه)، حسن بیت‌سعید وفرشاد جانفزا(72- صابر حردانی) بهره برد.
همچنین ترکیب شاگردن «رضا عنایتی» سرمربی تیم مشکی پوشان برای این دیدار به این شرح است:
محمدحسین عین‌افشار، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، حمید علی عسگری(64- حسین بهرامی)، پیام ملکیان، محمدعلی فرامرزی، محمد مهدی عسگری،حسین زامهران(90+3-حنیف عمران زاده)، امیرمحمد پناهی(79 - سهیل صالحی)، کیوان امرایی و یونس شاکری.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر