کد خبر: 39103
A

ماجرای تذکر رهبر انقلاب به ۲ نشریه در جریان حوادث سال ۸۸/سبک مدیریتی رهبری چگونه است؟

شماره صدو پانزده هفته‌نامه خط حزب الله سه خاطره از عزت الله ضرغامی، آیت الله شبستری و معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه درباره توصیه‌های رهبر معظم انقلاب منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه می گوید: مقام معظم رهبری در جریان فتنه ۸۸ در یکی از روزهای آن ایام، یکی از مسئولان دفتر خود را صدا کردند و فرمودند که به فلان و فلان مجله بگویید که در روشنگری برای مردم و کوبیدن دشمنان انقلاب اسلامی مبادا که افراطی صورت بگیرد و هرچه که هست را بیان کنید و در بیان مطالب حتی علیه دشمنان نیز افراط نکنید.

تذکر رهبر انقلاب درباره سفرهای خارجی مسئولان
مهندس عزت‌الله ضرغامی در کانال شخصی خود نوشت: در ابتدای شروع مأموریتم در صداوسیما، رهبری معظم ضمن انتقاد از تعدد سفرهای خارجی، به من توصیه مؤکد فرمودند که آن را محدود کنم.

روایت آیت‌الله شبستری از سبک مدیریتی رهبر انقلاب

آیت‌الله مجتهد شبستری هم روایت کرده است؛ روزی خدمت آقا بودم، یک پرونده نیروهای مسلح را آورده بودند و یکی از مسئولین عقیدتی-سیاسی خلاصه‌ای روی پرونده نوشته بود و خدمت آقا ارائه داد چرا که احتمال می‌داد آقا نتوانند کل پرونده را مطالعه کنند. آقا فرمودند بگذارید تمام پرونده باشد و می‌خواهم تمام پرونده را ببینم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر