کد خبر: 39862
A

روایت شاهدان عینی از حادثه تیراندازی در نهاد ریاست جمهوری

شاهدان گفتند که این فرد شعار سیاسی، صنفی یا معیشتی سر نداده و تنها در میان سرو صداهای خود فریاد می‌زد: «می کشم»

روایت شاهدان عینی از حادثه تیراندازی در نهاد ریاست جمهوری

11 صبح امروز، مرد جوانی که با پوشیدن کفن و داشتن قمه، قصد ورود به محوطه نهاد ریاست جمهوری را داشت، با شلیک نیروهای حفاظت متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛  شاهدان عینی در مجموعه پاستور، نام این مرد را «آرش محمدی» و حدوداً 35 ساله عنوان کردند.
شاهدان در تشریح نحوه ورود این مرد به خیابان پاستور، اظهار کردند که او هنگام عبور از گیت نخست مجموعه حفاظتی نهاد ریاست جمهوری در خیابان 12 فروردین، قمه و کفن را زیر لباس‌های خود پنهان کرده بود که باعث شد توجه مأموران به او جلب نشده و نیت او پنهان بماند.
حاضران در صحنه اضافه کردند که این مرد، پس از عبور از این گیت، کفن خود را پوشید و با دست گرفتن قمه، فریاد کشان راه خود را به‌سمت گیت دوم نهاد ریاست جمهوری در خیابان خورشید ادامه داد. نیروهای حفاظتی که با فریادهای مرد قمه به دست، متوجه او شده بودند، تلاش کردند با شلیک سه گلوله اخطار و فرمان ایست، او را متوقف کنند که به‌ دلیل بی‌توجهی به شلیک‌های هوایی و اخطار، او در نهایت با شلیک یک گلوله به پا، به زمین افتاد و متوقف شد.
شاهدان به‌ خبرنگار «ایران» گفتند که این فرد شعار سیاسی، صنفی یا معیشتی سر نداده و تنها در میان سرو صداهای خود فریاد می‌زد: «می کشم»
مرد حمله‌کننده به مجموعه پاستور، سپس از سوی نیروهای حفاظت بازداشت و به بیمارستان منتقل شد.
 محسن نسج همدانی، معاون امنیتی استاندار تهران نیز در تشریح این حادثه به دیده بان ایران گفت: فردی به حالت کفن‌پوش در تلاش بود از گیت‌های نهاد ریاست‌ جمهوری بگذرد که با اخطار نیروهای حفاظت نهاد مواجه شد. وی تصریح‌کرد: با تیراندازی مأموران حفاظت این فرد که سلاح سرد داشت، از ادامه مسیر باز می‌ماند و مصدوم می‌شود، در تلاشیم تا هویت فرد مصدوم و علت اقدام او را جویا شویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر