کد خبر: 39918
A

دستگیری قاتلان کشتی گیر اردبیلی چند ساعت پس از وقوع جرم

قاتلان کشتی گیر اردبیلی چند ساعت پس از وقوع جرم دستگیر شدند.

دستگیری قاتلان کشتی گیر اردبیلی چند ساعت پس از وقوع جرم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پایگاه پلیس اردبیل در تشریح جزییات این قتل گفت: در ساعت 19:16 در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان فاطمی از محله پیرمادر، ماموران کلانتری 11 بهشت فاطمه برای بررسی صحت و سقم موضوع در محل حاضر شدند.

این منبع افزود: با بررسی موضوع مشخص شد بین رانندگان و سرنشینان 2 خودرو درگیری لفظی پیش آمده و در این حین راننده خودرو پژو و سرنشین آن به بوسیله چاقو ، سرنشینان خودرو دیگر که 2 برادر بودند را به شدت مجروح کردند که یکی از مصدومان هنگام انتقال به بیمارستان فاطمی جان باخت و قاتلان از محل متواری شدند.

به نوشته این منبع ، در ادامه پس از انجام کار پلیسی و فنی قاتل‌ها در کمتر از یک ساعت از وقوع قتل شناسایی و دستگیر و در تحقیقات پلیسی هدف از قتل را درگیری لفظی عنوان و به جرم خود اعتراف کردند.

ناصر عتباتی دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان اردبیل نیز گفت: درگیری فیزیکی بین رانندگان 2 خودرو در منطقه پیرمادر شهر اردبیل زمانی بوقوع پیوست که آنها بر سر نحوه رانندگی و مساله ای جزیی اقدام به پرخاشگری کرده و کنترل خشم خود را از دست دادند.

عتباتی اضافه کرد: پرونده این قتل هم اکنون در حال بررسی است.

گفتنی است، قاتل یا قاتلان کشتی گیر اردبیلی که سه شنبه شب بر سر نحوه رانندگی با هم درگیر و وی را به قتل رسانده بودند، در کمتر از چند ساعت دستگیر شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر