کد خبر: 40308
A

محل دقیق وقوع حادثه سقوط هواپیما«تهران - یاسوج» هم‌چنان نامشخص

پرواز «تهران - یاسوج» از رادار محو شد؛ این نخستین خبری بود که کاربران شبکه مجازی را بهت‌زده کرد با مرور بر اخبار پیشین بخوبی مشخص می‌شود که در 6 بهمن‌ماه امسال همین هواپیما در این مسیر به‌علت مشکل فنی و با مهارت خلبان از میانه راه به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت کرده بود.

محل دقیق وقوع حادثه سقوط هواپیما«تهران - یاسوج» هم‌چنان نامشخص

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ این در شرایطی است که 16 آذرماه سال 1392 بار دیگر مدیر فرودگاه یاسوج در پرواز«تهران - یاسوج» با همین هواپیما اعلام کرده بود که تنها چهار دقیقه پس از پرواز شماره 3205، کاپیتان «حجت‌الله فولاد» خلبان هواپیما متوجه نقص فنی و از کار افتادن موتور سمت راست هواپیما شد که توانست دقایقی بعد از این پرواز، این هواپیما را در فرودگاه یاسوج سالم به زمین بنشاند. اما این‌بار دیگر مهارت خلبان نجات‌بخش جان مسافران نبود و همه شواهد و قرائن حاکی از سقوط این هواپیما و کشته شدن 60 سرنشین و 6 خدمه آن است.

در دست نبودن اطلاعی از محل دقیق وقوع حادثه هواپیما

رئیس فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: هم‌اکنون بارش باران و برف در منطقه وجود دارد و عملیات جست‌وجو نیز در حال انجام است.

«غفور راستین» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هم‌اکنون در منطقه قرار داریم، اما هیچ اطلاعی از محل دقیق حادثه در دست نیست و باید عملیات جست‌وجو انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر بارش باران و برف در منطقه وجود دارد و عملیات جست‌وجو نیز در حال انجام است، اما محل دقیق از حادثه در دست نداریم.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: نزدیک‌ترین پایگاه به منطقه یعنی بیده هم آمبولانس اعزام کرده و یک اتوبوس آمبولانس نیز در منطقه حضور دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر