کد خبر: 40445
A

بنزین 3 نرخی می شود؟

نماینده مردم بابل در مجلس در خصوص سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ‌گذاری نمی‌کند و تنها سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند؛ در کمیسیون تلفیق و انرژی هم پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت قرار نگرفت.

بنزین 3 نرخی می شود؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حسین نیازآذری در ارتباط با پیگیری‌های مجلس برای بودجه سال آینده، اظهار کرد: سه هفته است که بودجه در صحن علنی در حال رسیدگی بوده و مجلس در ارتباط با وجوهات درآمدی بودجه اظهارنظر کرده است.
 
وی با اعلام اینکه در حال حاضر بررسی هزینه‌های بودجه در برنامه کاری ما قرار دارد، تصریح کرد: بودجه رویکرد مناسبی دارد، چالش‌ها و مشکلاتی هم در روند رسیدگی وجود دارد که با تعامل دولت و مجلس توانستیم به بخشی از نیازمندی‌های کشور با توجه به شرایط موجود در راستای رفاه و معیشت مردم، مباحث مربوط به محیط زیست و تامین آب توجه مناسبی داشته باشیم.
 
نماینده مردم بابل در مجلس در ارتباط با سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ‌گذاری نمی‌کند و سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند اما در کمیسیون تلفیق و انرژی پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت و براساس روال قبلی ادامه می‌یابد.
 
وی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با مشکلات کشاورزان به ویژه فروش برنج که این روزها برنج‌کاران با آن مواجه هستند، بیان کرد: مجلس نسبت به بخش کشاورزی حساسیت ویژه‌ای دارد، بحث واردات بی‌رویه و غیرضروری از مواردی است که نمایندگان حساسیت ویژه‌ای به این موضوع داشته و دارند و از دولت انتظار می‌رود که مدیریت مناسب داشته باشد.
 
نیازآذری خاطرنشان کرد: در ایام شب عید باید دولت زمینه‌سازی مناسبی برای دسترسی مناسب و ارزان محصولات کشاورزی را در برنامه کاری خویش قرار دهند./نامه نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر