کد خبر: 40765
A

سیف: تراکنش های مشکوک بانکی رصد می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی از ادامه رصد تراکنش های مشکوک بانکی برای برخورد با فعالیت های سوداگرانه در بازار ارز خبر داد.

سیف: تراکنش های مشکوک بانکی رصد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ خانه ملت گزارش داد: ولی الله سیف  درخصوص یکسان سازی نرخ ارز گفت: برای یکسان سازی نرخ ارز نیازمند پیش نیاز و مقدماتی هستیم که این مهم باید عملیاتی شود.  

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد:اینکه تخصیص ارز مبادله ای در حال محدود شدن است اقدامی در راستای یکسان سازی نرخ ارز محسوب می شود البته بانک مرکزی در راستای انجام این مهم به موضوعات دیگر مانند ارتقای روابط بانکی در سطح بین المللی توجه می کند تا امکان دسترسی به منابع مالی و تسهیل مبادلات در سطح بین المللی بیشتر تسهیل شود.  

هماهنگی بانک مرکزی با ناجا برای ممانعت از رونق سوداگری در بازار ارز

سیف در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:بانک مرکزی و وزارت امور خارجه هماهنگی داشته اند تا روابط بانکی کشور در سطح بین المللی ارتقا یابد و در این زمینه تلاش های انجام شده و ادامه خواهد داشت.

رئیس کل بانک مرکزی یادآور شد:رصد تراکنش های مشکوک بانکی ادامه خواهد داشت تا از فعالیت های سوداگرانه در بازار ارز جلوگیری شود همچنین با وزرات کشور و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دستگاه های ذی ربط هماهنگی ها انجام شده است تا بصورت جدی با فعالیت های سوداگرانه در بازار ارز برخورد شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر