کد خبر: 40828
A

ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور: از تعداد بازداشتی‌های معترضان به حجاب اطلاعی ندارم

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن اشاره به اتهامات تخریبی علیه اعضای دولت، آنها را غیرواقعی خواند و نشانگر اضمحلال اخلاقی دانست.

ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور: از تعداد بازداشتی‌های معترضان به حجاب اطلاعی ندارم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، معصومه ابتکار امروز در کانال تلگرامی خود نوشت: « از تعداد بازداشتی‌های معترضان به حجاب اطلاعی ندارم، اما می‌دانم پس از حوادث دی ماه، تلاش دولت بر این مدار بوده که تعداد بازداشتی‌ها کاهش یابد و بازداشت‌ها نیز موقت باشند و افراد خیلی سریع آزاد شوند.

وی با اشاره به اتهامات وارد شده به وی از سوی رسانه‌های خاص، پرونده فعالان محیط‌زیست و سایر موارد، گفت: متاسفانه اتهام‌زنی و تخریب در فضای رسانه‌ای بسیار شده و این موضوع، جای تاسف بسیاری دارد.

 معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه حتما این موضوع را مورد پیگیرد حقوقی و قضایی قرار می‌دهد، اظهار کرد: این نوع اتهام‌زنی‌ها و تخریب‌ها نشانگر اضمحلال اخلاقی است که جای تاسف بسیاری دارد. البته تاسف بیشتر این است که این کارها توسط کسانی صورت می‌گیرد که مدعی دینداری و اخلاق‌مداری هستند.

ابتکار ادامه داد: آنها مواردی را مطرح می‌کنند که اثبات نشده و واقعیت هم ندارد. مورد اخیر مطرح شده نیز یکی از صدها اتهام غیرواقعی و تخریبی است که علیه اعضای دولت تاکنون مطرح شده است. من امیدوارم این مسائل روشن شود و همه به چارچوب قانون و اخلاقیات بازگردیم».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر