کد خبر: 40858
A

حسن یزدانی قهرمان آسیا شد/ حسین‌خانی برنز گرفت

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک موفق شد با پیروزی مقتدرانه مقابل رقبای خود مدال طلای آسیا را از آن خود کند.

حسن یزدانی قهرمان آسیا شد/ حسین‌خانی برنز گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در ادامه رقابت‌های 5 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا که در بیشکک پایتخت قرقیزستان در حال برگزاری است حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران در دیدار نهایی برابر اورگو از مغولستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت. یزدانی پییش از این در دور نخست استراحت کرد سپس برابر دولت بیکوف از قزاقستان 12 بر 2 پیروز شد و در مبارزه دوم نیز در مرحله نیمه نهایی جاورایل شاپیف از ازبکستان را پیش از پایان مبارزه 13 بر صفر شکست داد.

همچنین مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم در دیدار رده‌بندی در کمتر از 3 دقیقه موفق شد اورگراوف از ترکمنستان را 10 بر صفر شکست دهد و مدال برنز آسیا را از آن خود کند.

دیگر نماینده ایران در 5 وزن دوم ایمان صادقی در وزن 61 کیلوگرم بود که در دیدار رده‌بندی 5 بر صفر برابر ژولچو بیکوف از کشور میزبان شکست خورد و پنجم شد. تا دقایقی دیگر محمدجواد ابراهیمی در فینال وزن 92 کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت. امین طاهری نیز در سنگین وزن برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود می‌رود.

گفتنی است در جریان رقابت‌های 5 وزن نخست که روز گذشته برگزار شد، عزت‌الله اکبری در وزن 79 کیلوگرم به مدال طلا رسید. مجتبی گلیج نیز در وزن 97 کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد.

نادر حاج آقا نیا در 57 کیلوگرم و یونس امامی در 65 کیلوگرم نیز پنجم شدند و سید احمد محمدی در وزن 70 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر