کد خبر: 40870
A

تابش تشریح کرد؛ جزئیات دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با رئیس دولت اصلاحات

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس از دیدار سه ساعته جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان خبر داد.

تابش تشریح کرد؛ جزئیات دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با رئیس دولت اصلاحات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمدرضا تابش با بیان اینکه مراسم با اقامه نمازمغرب و عشاء به امامت سید محمد خاتمی آغاز شد، تصریح کرد: رئیس جمهور دوره اصلاحات به مواردی نظیر اینکه مجلس  باید به موضوعات اساسی  کشور بپردازد و پرچمدار تفاهم، توافق و دفاع از اصل نظام و‌حکومت و‌ شناخت مسائل بصورت درست باشد و‌ برای دستیابی به راه حل هایی که مشکلات مردم و‌جامعه را از بین میبرد کمر همت ببندد پرداختند.

تابش ادامه داد: ایشان گفتند مردم نسبت به عملکردها قضاوت خواهند کرد، مجلس باید نماینده مطالبات مردم باشد و نظارت و‌ انتقاد در همه سطوح انجام شود

وی گفت: آقای خاتمی معتقد بودند، حسن نیت دارها در فراکسیون های مختلف مجلس باید هدفشان حفظ کشور و‌ نجات جمهوری اسلامی باشد و مجلس با استفاده از اهرم های نظارتی خویش به رفع کاستی ها و کژی ها همت گمارد و خواست های مردم را محقق کند و ضعف های دولت را ترمیم نماید.

تابش با اشاره به سخنان سید محمد خاتمی درباره اینکه دولت محذوراتی دارد، عنوان داشت: ایشان در عین حال تأکید کرد که ما این را درک می کنیم اما دولت هم باید حرف ماها و شماها را بشنود.

نماینده مردم اردکان به ادامه سخنان رییس جمهور اسبق کشورمان پرداخت و گفت: آمریکا و اسرائیل و ارتجاع منطقه تصمیم به مقابله با نفوذ ایران گرفته اند و اقدامات اخیر آنها  هشدار بزرگی است، ‌‎باید با وحدت توطئه ها خنثی کرد و به علت مسائل حادث‌شده پی برد و در جهت رفع انها کمر همت بست.

نایب رئیس فراکسیون امید به ادامه سخنان خاتمی پرداخت و گفت: همه باید سهم خود را در پدید آمدن این وضعیت بپذیرند و‌ در صدد جبران آن برایند؛ اصلاح و‌ اصلاح طلبی جریانی تاریخی است، جریانات سیاسی و‌ حکومت باید دائما خود را اصلاح کنند

وی همچنین گفت: دکتر عارف گزارشی از عملکرد فراکسیون امید ارایه داد و برنامه های پیش رو را در جهت تحقق مطالبات و‌خواست های مردم برشمرد.

همچنین ۱۵نفر از نمایندگان نیز دیدگاهها و‌نظرات خویش را پیرامون مسایل گوناگون کشور ارایه کردند و بر ضرورت گفت وگو؛ هشدار به دولت درخصوص فاصله نگرفتن از عقبه اصلی اش و ...تاکید داشتند.

مشروح خبر این دیدار بزودی از سوی دفتر رییس دولت اصلاحات منتشر خواهد شد./جماران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر