کد خبر: 40917
A
جمع بندی نشست مدیران بازرسی استانداری ها با سخنرانی رئیس جدید مرکز بازرسی وزارت کشور؛

طالبی: گزارش های بازرسی باید دقیق، مستند و منصفانه باشد

رئیس جدید مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور با اشاره به اینکه دوره های آموزشی برای کارشناسان و مدیران اداره بازرسی استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور، برگزار خواهد شد گفت: ما باید اول خودمان را خوب بشناسیم و ظرفیت های خود را افزایش دهیم.

طالبی: گزارش های بازرسی باید دقیق، مستند و منصفانه باشد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  طالبی در نشست مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری های سراسر کشور و سازمان های تابعه وزارت کشور اظهار کرد: ما باید دنبال ارتقای سلامت اداری و بالا بردن رضایتمندی مردم باشیم که این هدف راهکار علمی و وجدانی دارد.

وی در ادامه افزود: استانداریها به 5 منطقه تقسیم شده و دوره های آموزشی برای کارشناسان و مدیران برگزار خواهد شد.  سامانه ای هم برای تبادل ایده ها و پیشنهادات طراحی می کنیم. در این جلسات می توانیم موضوعات جدید را هم مطرح کنیم. ابتدای سال آینده هم کارگاه هایی را برگزار می کنیم تا اولویت های سال آینده مشخص و ابلاغ شود. در طول سال نیز همکاران را ارزیابی می کنیم و در پایان سال از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

طالبی با اشاره به اینکه بازرسی باید فعال و پویا باشد و طرح های خلاقانه ارائه کند تصریح کرد: این اهداف در سال آینده به طور جدی دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گزارش ها باید دقیق، مستند، منصفانه باشد، اگر گزارشی از ما نقض شود، من واقعا ناراحت می شوم. کسی که گزارشی می دهد باید بتواند از آن گزارش دفاع کند. اگر در گزارشی حتی کمی تردید دارید، آن را نفرستید بلکه از آن مطمئن شوید.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در پایان با اشاره به اینکه  بازرسی موردی انجام می شود بیان کرد: ما بازرسی های تقویمی استانی را هم فعال کرده ایم و دفاتر بازرسی استان ها موظف هستند که با بازرسان ما همکاری کنند.

نشست مدیران کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری های سراسر کشور، امروز با سخنرانی هاشمی قائم مقام وزیر کشور، خدمتگزار مشاور وزیر کشور، سامانی قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها، رفیع زاده رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری استخدامی، صادقی سرپرست بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری، داودی معاون فنی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور، موحد معاون حقوقی پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری، خرازی رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان اداری استخدامی و سخنرانی جمع بندی طالبی؛ رئیس جدید مرکز مدیریت عملکرد و امور بارزسی وزارت کشور برگزار شد.

  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر