کد خبر: 40959
A

دستگیری شروری که از نوچه هایش کلیپ غیر اخلاقی تهیه می کرد

این شرور که از نوچه هایش کلیپ غیر اخلاقی تهیه می کرد، دستگیر شد.

دستگیری شروری که از نوچه هایش کلیپ غیر اخلاقی تهیه می کرد

یکی از اراذل و اوباش منطقه یافت آباد که تحت تعقیب پلیس بود و از نوچه هایش کلیپ غیر اخلاقی تهیه می کرد، سرانجام دستگیر شد.

به گزارش سایت دیده بان ایران، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت تهران با اشاره به دستگیری اراذل معروف محله یافت آباد، گفت:عباس معروف به عبدی یکی از اراذل و اوباش محله یافت آباد که از چندی قبل تحت تعقیب پلیس امنیت تهران بود، از سوی ماموران اداره عملیات این پلیس دستگیر شد.

وی ادامه داد: این مجرم سابقه دار به اتهام تخریب عمدی خودرو‌های شهروندان، اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف در جنوب شهر، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی، مباشرت در نزاع‌های دسته جمعی، توهین و تهدید تحت تعقیب بود.

به گفته لطفی، در بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد متهم با تهدید و اجبار از نوچه های خود کلیپ‌های غیراخلاقی تهیه کرده و با انتشار آنها در فضای مجازی باعث هتک حیثیت آنان و جریحه دار شدن عفت عمومی شده است.

وی افزود: با دستور ویژه رئیس پلیس پایتخت مبنی بر دستگیری وی و هماهنگی‌های قضایی، با شگرد‌های خاص پلیسی در یکی از شهر‌های حوالی تهران دستگیر و با قرار ۴ میلیارد تومانی در بازداشت است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر