کد خبر: 41054
A
شهردار تهران تاکید کرد؛

عزم شهرداری برای تبدیل تهران به شهر زیست‌پذیر

شهردار تهران گفت: با روی باز از ارتباطات بین شهری و دیپلماسی شهری استقبال کرده و امیدواریم نمایندگان دیپلماتیک کشورهای مختلف و نمایندگان سازمانهای بین‌الملل در تهران این پیام ما را به کشورهای خودشان منتقل کنند.

عزم شهرداری برای تبدیل تهران به شهر زیست‌پذیر

 دیده بان ایران، عرفان اسماعیل زاده: نجفی، شهردار تهران در آئین کاشت درخت صلح و دوستی با حضور هیات های دیپلماتیک گفت: محیط زیست از ظرفیت های زیادی برخوردار است که یکی از آنها ایجاد ظرفیتی برای گفت و گوهای ملی، منطقه ای و بین المللی به خاطر احساس نگرانی به آینده بشر و محیط زیست است.

وی ادامه داد: درخت بدون هیاهو و سر و صدا پیام صلح و دوستی را به خاطر سرسبزی، دهندگی، بخشش، قدرت و تواضع منتقل می کند و از این رو است که امروز نیز همین پیام را برای نام مراسم انتخاب کرده ایم. شهرداری تهران نیز عزم جدی دارد که تهران را به شهری زیست پذیر در نرم های بین المللی تبدیل کند.

به گزارش شهرنوشت، شهردار تهران خاطر نشان کرد: امیدواریم طی چند سال آینده تغییراتی در تهران ایجاد کنیم که هم شهروندان تهرانی و هم میهمانان لذت بیشتری از زندگی در تهران را درک کرده و احساس آرامش و آسایش بیشتری از زندگی در شهر تهران داشته باشند. همچنین ما با روی باز از ارتباطات بین شهری و دیپلماسی شهری استقبال کرده و امیدواریم نمایندگان دیپلماتیک کشورهای مختلف و نمایندگان سازمان های بین الملل در تهران این پیام ما را به کشورهای خودشان منتقل کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر