کد خبر: 41196
A

جبهه پیروان خط امام و رهبری به دنبال یک فهرست در انتخابات آتی مجلس است

سیدکمال الدین سجادی: سمت و سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در تهران و شهرهای بزرگ این است که اصولگرایان یک فهرست داشته باشند

جبهه پیروان خط امام و رهبری به دنبال یک فهرست در انتخابات آتی مجلس است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدکمال الدین سجادی روز دوشنبه اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری هنوز وارد بحث انتخابات نشده است اما این کار جزو برنامه های سال آینده خواهد بود؛ جبهه باید طراحی هایی داشته باشد و مشارکت کند اما بیشتر تاکید این است که وحدت بین اصولگرایان یا طرحی شبیه جمنا باشد یا همین جمنا اصلاح و تقویت شود. بعضی از احزاب اعلام کرده اند که بحث و بررسی روی انتخابات را آغاز کرده اند.

وی افزود: سمت و سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در تهران و شهرهای بزرگ این است که اصولگرایان یک فهرست داشته باشند و تمام تلاش های ما هم حتی با گروه های مرجع مانند جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین هم این است .خط اصلی ما تجمیع نیروها، وحدت بین گروه های اصولگرا است که دچار تشتت مخصوصا در تهران نشوند.

سجادی گفت: مردم در تهران معمولا فهرستی رای می دهند اما در شهرستان با توجه به بافت قومی و قبیله ای این امر متفاوت است. در سایر کلان شهرها هم مانند تهران است. در سال 96، برخی از احزاب و تشکل های عضو جبهه در خصوص انتخابات بحث هایی داشته اند اما خود جبهه هنوز وارد بحث نشده و در سال آینده ورود خواهد کرد.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر