کد خبر: 41231
A

حجازی رئیس کمیته کیک بوکس IKN: سومین دوره مسابقات جهانی را هم در ایران برگزار می کنیم/ برای کمربندهای فدراسیون جهانی ۵ هزار یورو پرداخته ایم

رئیس کمیته کیک بوکس IKN گفت: بعد از دو دوره برگزاری موفقیت آمیز مسابقات جهانی، درنظر داریم سال آینده نیز رقابت های قهرمانی جهان را به میزبانی کشورمان برگزار کنیم.

حجازی رئیس کمیته کیک بوکس IKN: سومین دوره مسابقات جهانی را هم در ایران برگزار می کنیم/ برای کمربندهای فدراسیون جهانی ۵ هزار یورو پرداخته ایم
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، در نشستی خبری که " سید حمیدرضا حجازی " به همراه خانم " جهان فیروز " نایب رئیس بانوان و دو تن از قهرمانان مدال آور به همراه نماینده کمیته داوران‌ این سبک حضور داشتند، حجازی ابتدا اظهار داشت: سبک ما فعالیت خود را در ایران از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده و در طول این مدت، تاکنون ۳۰ دوره مسابقه قهرمانی در گروه آقایان و ۶ دوره هم در بخش بانوان برگزار کرده ایم که عملکردی قابل ملاحظه به شمار می رود.
وی با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: رقابت های امسال در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تا مرحله ماقبل فینال برگزار شده است. اما از آنجا که سطح این مبارزات بالا بود، طبق تصمیم کمیته برگزاری مسابقات، بین مرحله نیمه نهایی و نهایی وقفه ای چند هفته ای انداختیم.
حجازی ادامه داد: در مرحله فینال که قرار است روز جمعه ۲۵ اسفند ماه برگزار شود، ما هفت بازی خواهیم داشت. یک بازی در رده نوجوانان، یک بازی در رده سنی جوانان و پنج بازی هم در اوزان -۶۰ ، ۷۰- ، ۸۰-، ۹۰- ، ۹۰ + بزرگسالان برگزار می شود تا در نهایت، به نفرات برگزیده کاپ و کمربند قهرمانی اهدا شود.
مسئول سبک کیک بوکسikn درباره کمربندهای قهرمانی که قرار است به ورزشکاران اهدا شود، گفت: ما هرکدام از این کمربندها را به قیمت ۵ هزار یورو از فدراسیون جهانی خریداری می کنیم. این در حالی است که می توان این کمربندها را بسیار زیباتر هم در ایران طراحی کرد، اما دلیل صرف این هزینه این است که ورزشکارانی که این کمربند را دریافت می کنند، نامشان در فدراسیون جهانی هم ثبت شود. این کمربندها هر سال تغییر می کنند و شکل جدیدی از آنها رونمایی می شود.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: کیک بوکس رشته ای جوان در ایران است، اما تاکنون توانسته  به جایگاه خوبی دست یابد. ما اهل شعار دادن نیستیم و در عملکردمان نشان داده ایم که تا چه حد برنامه محور هستیم.
حجازی یادآور شد: ایران تاکنون افتخار این را داشته است که دو دوره از رقابت های قهرمانی جهان را میزبانی کند و تلاشمان در سال ۹۷ این است که بتوانیم سومین دوره مسابقات جهانی را هم به میزبانی کشورمان برگزار کنیم.
مسئول سبک کیک بوکس. ikn ایران در پاسخ به این پرسش که در راه برگزاری  مسابقات قهرمانی کشور چه اندازه از حمایت مسئولان ورزش و همچنین فدراسیون ورزش های رزمی برخوردار بوده اید، افزود: بدون شک وقتی رویدادی برگزار می شود، تمامی اعضای یک زنجیره در آن دست دارند، من از رئیس فدراسیون ورزش های رزمی که همواره نگاه خوبی به سبک ما داشته اند، تشکر می کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر