کد خبر: 41260
A

نهمی جهان و پنجمی آسیا تقصیر کیست؟/ خادم بماند و ضعف ها را جبران کند

رسول خادم دیروز در مجمع فدراسیون کشتی دوباره استعفا داد و اینبار برخلاف استعفای قبلی مدعی شد نه به خاطر رویارویی کشتی گیران با ورزشکاران اسرائیلی که به دلیل حمایت نشدن از طرف وزارت ورزش و جوانان از کشتی می رود.

نهمی جهان و پنجمی آسیا تقصیر کیست؟/ خادم بماند و ضعف ها را جبران کند
دیده بان ایران: این همه تناقض در عرض تنها چند روز باعث می شود به کل استعفای خادم و علت آن شک کنیم، امروز فیلمی کانال روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان منتشر کرده که نشان می دهد تنها چند ماه پیش رسول خادم از وزیر ورزش به دلیل حمایت هایش تشکر کرده و از او خواسته عضو افتخاری کمیته فنی فدراسیون باشد، در این چند ماه مگر چه اتفاقی رخ داده که حالا خادم ناگهان روبروی وزیر و وزارت ورزش ایستاده و از حمایت نشدن گلایه کرده است.
 
به نظر می رسد موضوع رسول خادم اصلا مسابقه با ورزشکاران اسرائیلی یا حمایت نشدن نیست، بلکه او نمی خواهد پاسخگوی نتایج ضعیف کشتی کشور باشد. پس از المپیک و آن نتایج ضعیف و غیر قابل باور، تیم ملی کشتی آزاد به رقابت های قهرمانی جهان رفت و با کسب ضعیف ترین نتیجه تاریخ کشتی ایران به مقام نهمی رسید، دو روز بعد از استعفای رسول خادم  هم تیم کشتی فرنگی در رقابت های قهرمانی آسیا در قرقیزستان به مقام پنجمی رسید، در این دو رقابت نه اسرائیلی ها حضور داشتند و نه بهانه های این چنینی برای نتایج ضعیف وجود داشت به همین دلیل هم در هر دو مورد کار به جنجال کشید تا نتایج ضعیف کشتی را کسی نبیند. حالا و در آستانه رقابتهای جاکارتا در حالیکه کارشناسان پیش بینی می کنند کشتی کشورمان در این رقابت ها نتواند به نتایج قابل قبول دست یابد رسول خادم استعفا داده تا احتمالا مسوولیت آن نتایج به گردن او نباشد به همین دلیل هم وزارت ورزش و جوانان باید با استعفای خادم مخالفت کند تا او نتایج ضعیف چند وقت اخیر را جبران کند و پس از آن کشتی را به فرد دیگری تحویل دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر