کد خبر: 41273
A

اخراج کارگران به بهانه یک کانال تلگرامی

حال که جناب ربیعی به لطف دست به دست دادن برخی نمایندگان محترم ! بار دیگر به خیابان آزادی بازگشتند. بهتر است به این سوال پاسخ دهند که چرا در وزاتخانه ای که وظیفه اش بسترسازی و ساماندهی انجمن های صنفی، تشکل های کارگری و سندیکا هاست، کارگران به خاطر فعالیت های صنفی و حتی کمتر از آن؛ راه اندازی یک کانال تلگرامی باید راهی حراست؛ بازداشت و از کار بیکار شوند.؟!

اخراج کارگران به بهانه یک کانال تلگرامی
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ تنها ساعتی پس از کسب رای اعتماد علی ربیعی وزیر کار کابینه دوازدهم برخی خبرهای تایید نشده از فعالین کارگری؛ حاکی از این است که ۱۶ کارگر ایران خودرو به دلیل راه اندازی یک کانال تلگرامی فعالین شورا؛ از کار تعلیق شدند. کانال تلگرامی که گفته می شود  ۳۰۰۰تن از کارگران ایران خودرو عضو آن بودند و در این کانال تنها برخی اخباری صنفی منتشر میشد و  مدیریت دولتی و حراست ایران خودرو، پس از باخبر شدن از وجود چنین کانالی در شبکه تلگرام آن را مسدود و ١٦ تن از فعالین آنرا از کار معلق کردند.
 
حال که جناب ربیعی به لطف دست به دست دادن برخی نمایندگان محترم !  بار دیگر به خیابان آزادی بازگشتند. بهتر است به این سوال پاسخ دهند که چرا در وزاتخانه ای که وظیفه اش بسترسازی و ساماندهی انجمن های صنفی، تشکل های کارگری و سندیکا هاست، کارگران به خاطر فعالیت های صنفی و حتی کمتر از آن؛ راه اندازی یک کانال تلگرامی باید راهی حراست؛ بازداشت و از کار بیکار شوند.؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر