کد خبر: 41292
A

اسماعیلی: دلیل استعفا ندادن وزیر ناز کردن بود؟

داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه، سروستان، کوار در موافقت با استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: من هیچ وقت انگیزه شخصی در استیضاح وزیر راه و شهرسازی ندارم و حتی یک مورد درخواست شخصی تاکنون به صورت مستقیم و غیرمستقیم مطرح نکرده‌ام.

اسماعیلی: دلیل استعفا ندادن وزیر ناز کردن بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ داریوش اسماعیلی عصر امروز در جلسه بررسی استیضاح عباس آخوندی  عنوان کرد: در شش سالی که نماینده مجلس بودم، وظیفه خود دانستم که همواره از دولت حمایت کنم زیرا دولت را پیشانی اجرایی نظام می‌دانم.

او افزود: آقای آخوندی وزیر جدیدی نبود که در این شش ماه کار کرده باشد بلکه نزدیک به پنج سال است که در کابینه حضور دارند. با جلساتی که ایشان در هنگام رای اعتماد گذاشتند تعهد دادند اشتباهات گذشته را جبران کرده و تکرار نکنند ولی وقتی نمایندگان دیدند که وزیر اشتباهات گذشته را ادامه می‌دهد فردی جدیدتر سکان وزارت راه و شهرسازی برعهده بگیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه آیا اتفاقاتی که می‌افتد رسم بر این نیست که وزیر حداقل عذرخواهی کند، تصریح کرد: آیا این اتفاق افتاد تا نمایندگان دست به استیضاح نزنند. شخصیت آخوندی مورد احترام بنده است و برای ایشان ارزش و احترام قائل هستم.

اسماعیلی گفت: شما در این باره جواب ندادید. شما اصرار دارید انبوه‌سازان مالک هستند. امروز شما می‌گوید مالک می‌تواند ناظر را انتخاب کند یعنی انبوه‌سازان هم مالک هستند که می‌توانند سازنده را انتخاب کنند و هم می‌توانند ناظر را انتخاب کند. این مسئله فسادآور است.

نماینده مردم خرامه، سروستان، کوار در مجلس با بیان اینکه آیا شما از مسئولیت‌تان استعفا داده‌اید؟ یادآور کرد: آیا با رئیس‌جمهور مشکل دارید؟ آیا این نشانه بی‌انگیزگی شما است؟‌ یا آنکه این مسئله ناز کردن است؟

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر