کد خبر: 41586
A

آخرین وضعیت ثبت نام طرح ترافیک سال 97

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری: عوارض این طرح به صورت روزانه محاسبه می‌شود و عجله‌ای برای درج اطلاعات نیست، و هیچ محدودیت زمانی برای ثبت نام در حال حاضر وجود ندارد. متقاضیان دقت داشته باشند که باید اطلاعات شان از ابتدادثبت شود. ضمن اینکه ثبت اطلاعات محل سکونت تنها برای شهروندانی است که در داخل محدوده طرح ترافیک سکونت دارند و نیازی نیست افرادی که در داخل محدوده سکونت ندارند و یا افرادی که محل کارشان در داخل محدوده است، این قسمت را تکمیل کنند

آخرین وضعیت ثبت نام طرح ترافیک سال 97

دیده بان ایران: مصطفی قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری گفت: از 26 اسفندماه سال گذشته، سامانه ثبت نام طرح ترافیک برای سال 97 با آدرس my.tehran.ir برای ثبت نام متقاضیان ورود به محدوده طرح ترافیک و ساکنین محدوده گشوده شده است.

قنبرنژاد افزود: عوارض این طرح به صورت روزانه محاسبه می‌شود و عجله‌ای برای درج اطلاعات نیست، و هیچ محدودیت زمانی برای ثبت نام در حال حاضر وجود ندارد.

وی ادامه داد: متقاضیان دقت داشته باشند که باید اطلاعات شان از ابتدادثبت شود. ضمن اینکه ثبت اطلاعات محل سکونت تنها برای شهروندانی است که در داخل محدوده طرح ترافیک سکونت دارند و نیازی نیست افرادی که در داخل محدوده سکونت ندارند و یا افرادی که محل کارشان در داخل محدوده است، این قسمت را تکمیل کنند

قنبرنژاد در خصوص برخی اختلالات سامانه ثبت نام گفت:مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به سامانه my.tehran.ir در برخی مواقع سبب کند شدن سرور در برخی مواقع می‌شود، اما شهروندان صبور باشند تا بتوانند مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر