کد خبر: 41804
A

توضیح نماینده رشت درباره شروع مبارزه با فساد از بیت رهبری

غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس اخیرا در مصاحبه ای به موضوع مبارزه با فساد و شروع این مبارزه از دفتر مقام معظم رهبری پرداخته است که یادداشت زیر تکمیل این بحث و توضیح شفاف در خصوص این گفت و گو است.

توضیح نماینده رشت درباره شروع مبارزه با فساد از بیت رهبری

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از رسانه ها؛ جعفرزاده نوشت: چندی پیش مصاحبه ای با یکی از رسانه ها داشته که به دلیل ضیق وقت به یک باره و بدون این مقدمه چینی به اصل موضوع پرداخته و اشاره کردم که مبارزه با فساد از سوی دفتر رهبری شروع شود.

آن چیزی که مدنظر بنده بوده است صرفا بازنگری در مجموعه زیرنظر دفتر رهبری بوده است که نمی توان عنوان نمود که هیچ گونه مشکلی در آن حوزه ها به وجود نخواهد آمد و اگر اینگونه بود اصل فلسفه دفتر بازرسی و نظارت حوزه رهبری زیر سوال بود! چراکه آن حجم قابل توجه از ارکان و حوزه ها و پرسنل به دلیل معصوم نبودن علیرغم گذر از کلیه فیلترهای حاکمیتی بعضا دچار نقصان ها و اشتباهاتی می شوند که می بایست توسط همین حوزه های نظارتی امثال حوزه بازرسی، کنترل و شناسایی و برخورد شوند که اتفاقا می توان به عنوان یک نکته مثبت انقلابی از آن یاد نمود که دفتر معظم رهبر انقلاب با هیچ احد الناسی تعارف ندارد و هرکس دست از پا خطا کند با آن به شدت و حدت بیشتری برخورد می شود .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر