کد خبر: 41834
A

خانه فرهنگ و هنر "شهرام ناظری" در کرمانشاه تاسیس می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: خانه‌ فرهنگ و هنر استاد شهرام ناظری در یکی از بناهای تاریخی شهر کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های ذیربط راه اندازی می شود.

خانه فرهنگ و هنر "شهرام ناظری" در کرمانشاه تاسیس می‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ هوشنگ بازوند در دیدار با استاد شهرام ناظری گفت: ساخت خانه فرهنگ و هنر استاد شهرام ناظری در کرمانشاه به پاس 50 سال تلاش او برای موسیقی اصیل حرکتی ارزشمند برای آینده فرهنگی و هنری استان  است.

بازوند با اشاره به اینکه استاد شهرام ناظری افتخاری بزرگ برای کشور و سرمایه‌ای عظیم برای استان کرمانشاه است خاطر نشان کرد:ب اید دستگاه‌های اجرایی ذیربط کمک کنند که راه اندازی این مجتمع به صورت یک طرح برنامه ریزی شده و مدون پیش برود و دچار مرور زمان نشود.

وی افزود: استاد ناظری در قلب ۸۰ میلیون ایرانی جا دارد و این از الطاف خداوند نسبت به ایشان است.

 شهرام ناظری نیز در این دیدار که امروز(چهارشنبه) در استانداری کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: برای معرفی فرهنگ و هنر سرزمین متمدن کرمانشاه آماده‌ همکاری و کار مشترک با مسئولان استان هستم.

وی فزود: با راه اندازی مرکز فرهنگی می‌خواهم مکانی مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی برای جوانان شهر کرمانشاه فراهم کنم تا با کمک هم بتوانیم سطح فرهنگ شهرمان را بالا ببریم.

ناظری خاطر نشان کرد: در طول نیم قرن، وفاداری خود را به کرمانشاه ثابت کرده ام و آماده‌ همکاری با مسئولان استان کرمانشاه برای تاثیرگذاری در عرصه فرهنگی هستم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر