کد خبر: 41911
A

دعایی: امیدواریم زمزمه‌های استعفای نجفی محقق نشود

دعایی با بیان اینکه این روزها زمزمه های تلخی درباره استعفای نجفی به علت بیماری می شنویم، گفت: امید است زمزمه ها محقق نشود

دعایی: امیدواریم زمزمه‌های استعفای نجفی محقق نشود

دعایی با بیان اینکه این روزها زمزمه‌های تلخی درباره استعفای نجفی به علت بیماری می‌شنویم، گفت: امید است زمزمه‌ها محقق نشود. چرا که جامعه امید دارد و به شکوفایی و آرامش خاطر دل بسته است.

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دعایی صبح امروز در مراسم افتتاح 20 پروژه در منطقه 8 با بیان اینکه امام خمینی (ره) در پایان عمر خود بیمار بود و دائما تحت نظارت پزشک قرار داشت،‌ گفت: بارها برخی مسئولان برای استعفا نزد وی می‌آمدند و امام می‌گفت؛ با اینکه بالای 80 سال دارم اما رویم نمی‌شود به مردم بگویم که استعفا می‌دهم.

وی خطاب به نجفی گفت: آقای نجفی دوستت داریم و امید داریم به سلامتی و صبر شما و همه خصلت‌های نابی که می‌تواند به این مردم امید دهد.

دعایی با بیان اینکه بعد از سال‌ها، مردم شورای شهر دلخواه خود را انتخاب کردند و شورا نیز به این نتیجه رسید که عنصر توانا، فرهنگی و هوشمند همچون شما شهر را اداره کند، گفت: شما هم با قدرت جرأت و همه ویژگی‌های خوبی که برای موفق شدن یک شهردار لازم است پای به میدان گذاشتید و مطمئن باشید که دعاهای زیادی پشت سر شما است و ما خوشحال می‌شویم که اگر شورا استعفای شما را قبول نکند.در پایان نیز یکی از شهروندان منطقه 8 که در جمعیت حضور داشت با صدای بلند خطاب به نجفی گفت که شما باید بمانید و استعفا ندهید. برچسب ها: دعایی ، نجفی ، شهرداری تهران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر