کد خبر: 42094
A
سرپرست شهرداری تهران تاکید کرد

برنامه و شعار من همان برنامه نجفی است

سرپرست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه از همکاری همه افرادی که مایل باشند با مجموعه شهرداری تهران، استقبال می‌کنم، افزود: برنامه و شعار من همان برنامه و شعار آقای نجفی است.

برنامه و شعار من همان برنامه نجفی است

دیده بان ایران: سمیع الله حسینی مکارم در سومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران، گفت: امیدوارم با همکاری و همدلی میان همه معاونین و همکاران در مجموعه شهرداری تهران سازمانی شفاف و قانونمند را استمرار دهیم.

وی افزود: سیاست‌های شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری از نخستین روز فعالیت هفت ماهه گذشته با یکدیگر انطباق داشته که امیدواریم با همکاری و همدلی بیش از پیش این رویکرد ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: آقای نجفی از سرمایه‌های ملی و افتخارات این کشور محسوب می‌شود. ایشان ویژگی‌های خوبی همچون سلامت و پاکدستی و هوش سرشار دارند و از همه مهم‌تر مهربانی و تواضع ایشان است که نجفی را فردی متمایز از سایر مدیران کرده است.

سرپرست شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه شهرداری تهران ظرف هفت ماهه گذشته توفیقات بسیاری به دست آورده است، افزود: البته به دست آوردن این توفیقات در زمانی که آقای نجفی به عنوان شهردار فعالیت می‌کرد کاملا انتظار می‌رفت و چیزی جز این پیش بینی نمی‌شد. دستاوردهای خوبی به دست آمده که امیدواریم این دستاورد را حفظ کنیم و ریل گذاری که آقای نجفی انجام داده‌اند را ادامه دهیم. بخش زیادی از انتخاب‌های مدیران توسط آقای نجفی با لطف ایشان با اطلاع من بود. لذا همه کسانی که منصوب شده‌اند مورد تایید من هستند و تا زمانی که این مسئولیت را بر عهده دارم با آنها همکاری خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از وجود و همکاری همه عزیزان استقبال می‌کنم. مادامی که من خدمت عزیزان باشم از همکاری آنها استقبال خواهم کرد. لذا به برنامه‌ای که ارائه شده هم باور دارم و هم بند بند این برنامه را مطالعه کرده‌ام و اذعان دارم بهترین برنامه‌ ممکنی است که تدوین شده است. بنابراین برنامه ما نیز همان برنامه آقای نجفی است و امیدوارم این برنامه به نتیجه برسد و شهروندان نیز نتایج آن را مشاهده کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر