کد خبر: 42119
A

مطهری: دولت پیام مجلس را دریافت کند

نایب رییس مجلس فضای روز گذشته مجلس برای بررسی تحولات ارز را نشانه اعتراض مجلس به مدیریت بانک مرکزی دانست و گفت که دولت باید این پیام را دریافت کند.

مطهری: دولت پیام مجلس را دریافت کند

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از ایسنا، علی مطهری در زمان رای‌گیری در خصوص ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون بودجه 96، گفت: مجلس امروز در آرامش خوبی است، انگار نمایندگان جبران دیروز را می‌کنند.

وی با اشاره به اتفاقات روز گذشته در مجلس،‌ گفت: این اتفاقات نشانه اعتراض مجلس به مدیریت بانک مرکزی بود که همراه با توهین نبود. من نمی‌گویم اصل کار بد بود، ما می‌خواستیم آن زمان فقط فضا را آرام کنیم.

مطهری در عین حال گفت که دولت باید این پیام مجلس را دریافت کند.

بعد از صحبت‌های مطهری و رای‌گیری از مجلس برای رفع ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون بودجه 96، نمایندگان جهت تامین نظر شورا 5 جزء از این قانون را حذف کردند.

روز گذشته جلسه‌ علنی برای برگزاری تحولات بازار ارز با حضور سیف رییس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برگزار شد، جلسه‌ای که قرار بود ابتدا غیرعلنی برگزار شود ولی به دلیل اعتراض نمایندگان به صورت علنی برگزار شد. در ابتدای جلسه تعداد زیادی از نمایندگان در جایگاه هیات رییسه حاضر شده و برخی از آنها با صدای بلند خطاب به سیف شعار استعفا، استعفا را سر دادند./ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر