کد خبر: 42151
A

گله علم‌الهدی و توصیه‌اش به دولت

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کمبود بیمارستان مشکل اصلی درمانی حاشیه شهر است.

گله علم‌الهدی و توصیه‌اش به دولت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از معاونینش اظهار داشت: بنده بحث تحول سلامت را در چند خطبه مطرح و ‌از آن تقدیر کردم، گرفتاری‌های درمانی مشهد از همه گرفتاری‌های ما در قسمت‌های دیگر بیشتر است. باید دولت در بحث درمان زائرین فکر اساسی بکند چون هیچ پاسخ و خدمات درستی به این عزیزان داده نمی‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: مشکلات برای ما با وضع خاص آن ملموس است، به ویژه در بحث حاشیه شهر، مشکل ما مشکل بیمارستان است. این حرکت جهادی دانشجویان شما در حاشیه شهر بسیار خوب و‌ مفید است اما کافی نیست. در حاشیه شهر به گفته خود شما عزیزان سه بیمارستان لازم است اما هنوز محقق نشده است.

وی ادامه داد: مسئله سلامت، مسئله تخصص است و باید توسط متخصص بررسی شود چون اگر اینگونه نباشد تولید مرض و بیماری می‌کند، در برخی درمانگاه‌های خیریه از افرادی استفاده می‌شود که حتی اولیات پزشکی را وارد نیستند، مدرک پزشکی هم ندارند و بخاطر تجربه از آنها استفاده شده است.

آیت الله علم الهدی گفت: بیمارستان نباید خارج از احاطه دانشگاه ساخته و مدیریت شود، امکانات درمانی و مدیریت آن اولویت اول در یک بیمارستان و درمانگاه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر