کد خبر: 42176
A

تحلیل فلاحت پیشه از احتمال حمله آمریکا به سوریه: جنگ تمام عیار رخ نخواهد داد

ممکن است دولت آمریکا در زمینه نظامی اقداماتی انجام دهد که البته این زبان شناخته شده آنهاست قدرت ها در بعضی مناطق؛ عملیات های نظامی مشخصی را انجام می دهند ولی در همین حوزه نیز آمریکایی ها نسبت به سال گذشته حوزه مانور وسیعی ندارند

تحلیل فلاحت پیشه از  احتمال حمله آمریکا به سوریه: جنگ تمام عیار رخ نخواهد داد

دیده بان ایران : حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه به خبرنگار عصر ایران گفت: حوزه نفوذ کشورها در سوریه مشخص است لذا در سوریه جنگ تمام عیار بین قدرت ها شکل نخواهد گرفت.

این نماینده مجلس افزود: ممکن است اقدامات نظامی محدودی شکل گیرد که این زبان شناخته شده بین قدرت هاست که بعضا حتی با اطلاع، یکسری اقدامات را صورت می دهند ولی این منجر به جنگ تمام عیار نخواهد شد.

فلاحت پیشه درباره احتمال حمله آمریکا به سوریه: جنگ تمام عیار رخ نخواهد داد

فلاحت پیشه ادامه داد: ایران، روسیه و سوریه در حوزه میدانی هزینه های زیادی را داده اند و الان به راحتی از این هزینه ها نمی گذرند و می دانند که رژیم صهیونیستی،کشورهای مرتجع عربی و آمریکا سعی می کنند اوضاع را امنیتی حفظ کنند تا ثمره سیاسی خودشان را در ثبات سیاسی آینده ببینند.

فلاحت پیشه بیان کرد: این حملات و اقدامات ایضایی دیگر، سه کشور ایران، روسیه و سوریه را جدی تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ممکن است اقداماتی انجام شود که این زبان شناخته شده است که قدرت ها در بعضی مناطق عملیات های نظامی مشخصی را انجام می دهند ولی در همین حوزه نیز آمریکایی ها نسبت به سال گذشته حوزه مانور وسیعی ندارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: سوریه دوران سخت خود را پشت سرگذاشته است و این آخرین تلاش هایی است که برای حفظ شرایط امنیتی اش شکل می گیرد که در نهایت اگر ایران و روسیه و سوریه سیاست گذشته خودشان را مبنی بر عدم تعارف با دیگر بازیگرانی که نقش ایضایی دارند در پیش بگیرند سوریه به مسیر ثبات خود ادامه خواهد داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر