کد خبر: 42195
A

بارش برف، باران و مه گرفتگی در جاده‌های کشور

درحال حاضر در محور هراز در هر دو مسیر محدوده‌های آب اسک تا پلور ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

بارش برف، باران و مه گرفتگی در جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از بارش برف، باران و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از محورهای کشور خبر داد.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ نادر رحمانی درگفت‌وگو با ایسنا، درمورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: درحال حاضر در محور هراز در هر دو مسیر محدوده‌های آب اسک تا پلور ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به استان هایی که در آنها بارش باران مشاهده می ‌شود اشاره کرد و گفت: اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،‌آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، البرز و تهران چنین وضعیتی را دارند . همچنین در محورهای خواف – تربت حیدریه و تربت جام- فریمان در استان‌ خراسان رضوی محور سمنان – گرمسار دراستان سمنان و محورهای رشت- لاهیجان و رشت – قزوین در استان‌ گیلان بارش باران مشاهده می‌شود.

وی در ادامه از بارش برف در محورهای اردبیل – آستارا و اردبیل –مغان در استان اردبیل و محورهای هراز - کرج –چالوس و فیروزکوه خبر داد و به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی محورها اشاره کرد و افزود: وضعیت در محورهای اردبیل – خلخال و اردبیل- سراب دراستان اردبیل ، محورهای بجنورد- اسفراین و بجنورد – آشخانه در استان خراسان شمالی و محور شهمیرزاد – سمنان در استان سمنان چنین وضعیتی را دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر