کد خبر: 42213
A

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی: در مجلس بین نماینده‌های زن و مرد تفاوت قائل می‌شوند

«سمیه محمودی»، عضو کمیسیون اجتماعی و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در خصوص حمایت از کالای ایرانی گفت: تولید کالای ملی فقط حمایت زبانی نمی‌خواهد بلکه اقدام عملی می خواهد که در این راستا باید یک اقدام جهادی و انقلابی صورت گیرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی: در مجلس بین نماینده‌های زن و مرد تفاوت قائل می‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از برنا؛ محمودی گفت: موضوع مهم دیگر این است که رقابت در کشور وجود داشته باشد و اینگونه نباشد که فقط مصرف کننده و یا دولت از تولید کننده حمایت کنند.

محمودی تاکید کرد: تولیدکننده باید کالای خوب و باکیفیت در اختیار مصرف کننده قرار دهد تا این تمایل دوطرفه ایجاد شود.

او با بیان اینکه "اگر دولت بروکراسی‌های اداری را کنار بگذارد، بهترین حمایت از تولیدکننده محسوب می‌شود"، تاکید کرد: برخی از تولیدکنندگان ما حمایت مالی نمی‌خواهند و فقط خواستار کنار گذاشته شدن بروکراسی‌های اداری هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: حمایت از تولیدکننده فقط به عهده دولت نیست بلکه مصرف کننده و خود تولیدکننده با ارائه محصول باکیفیت، نقش اساسی در این موضوع دارند.

او در خصوص اشاره نشدن به مسئله بانوان در بندهایی که شورای نگهبان در مورد رجال سیاسی ارائه کرده است، گفت: در مجلس هم بین نماینده‌های زن و مرد تفاوت قائل می‌شوند. همچنین زنان نتوانستند جایگاه خود را در جامعه بدست آورند و این تبعیض‌ها همیشه بوده است.

محمودی در پایان تصریح کرد: متاسفانه بین نماینده زن و مرد در جامعه تبعیض می‌بینیم اما با تلاش به خیلی از خواسته‌های خود خواهیم رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر