کد خبر: 42223
A

واکنش عجیب ضرغامی به حمله به سوریه؛ شلیک چند موشک مشقی به مذاق آقا گاوه خوش نیومده

رئیس اسبق رسانه ملی با اشاره به حمله موشکی آمریکا و متحدانش به نقاطی از سوریه، آن را شلیک چند موشک مشقی دانست.

واکنش عجیب ضرغامی به حمله به سوریه؛ شلیک چند موشک مشقی به مذاق آقا گاوه خوش نیومده

به گزارش سایت دیده بان ایران، عزت‎الله ضرغامی در مطلبی که در فضای مجازی منتشر کرده، آورده است: «شلیک چند موشک مشقی، یعنی یک دسته علوفه تازه برای گاو شیرده! علوفه ای که با شادی مردم دمشق در خیابان ها و تصاویر عادی رئیس جمهور در حال رفتن به محل کار خیلی هم به مذاق آقا گاوه خوش نیومده.»

آمریکا تاوان جنایت را بپردازد

همچنین میزان نوشت:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ترامپ با حماقت خود در جنگی سهمگین‌تر از جنگ عراق و افغانستان فرو خواهد رفت و در آنجا جبهه مقاومت کمر استکبار را خواهد شکست.

محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: ترامپ بدون اجازه کنگره و شورای امنیت سازمان ملل با همراهی لندن و پاریس به سوریه حمله کرد. او تمام قواعد بین‌المللی را زیرپاگذاشت تا شکست تروریست‌ها در سوریه را التیام ببخشد.

وی افزود: جبهه مقاومت باید رژیم صهیونیستی را با همان ابزاری که آمریکا به سوریه حمله کرد مورد هدف قرار دهد تا آمریکا بفهمد دوران بزن در رو گذشته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انهدام اغلب موشک‌های شلیک شده به سوریه را قدرت‌نمایی دمشق دانست و تاکید کرد: انهدام این موشک‌ها توان نظامی سوریه را نشان می‌دهد، درحالی که هنوز از سامانه اس ۴۰۰ و اس ۳۰۰ استفاده نکرده است.

حبیبی افزود: حمله آمریکا و شرکا، نقض حقوق بین‌الملل بود و این به جبهه مقاومت اجازه می‌دهد تا آتش به اختیار، رژیم صهیونیستی را به همین بهانه تنبیه کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اینکه آمریکا اعلام کند حملات محدود بوده و پایان یافته است، نباید از دیدگاه سوریه و جبهه مقاومت کار تمام شده تلقی شود بلکه باید حق مقابله به مثل محفوظ بماند. ده‌ها هزار رزمنده در سوریه و لبنان باید آماده پاسخ مناسب باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: واقعا حمله به سوریه یک جنایت است. آمریکا باید تاوان این جنایات را بپردازد و پذیرای هزینه آن باشد.

حبیبی در ادامه به توطئه عربستان در منطقه اشاره و تاکید کرد: وقتی هزینه موشک‌پرانی‌های آمریکا را عربستان پرداخته است، بنایراین باید در انتظار پاسخ موشکی جبهه مقاومت و سوریه نیز باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر