کد خبر: 42229
A

عارف: اعضای شورای شهر به میثاق خود احترام بگذارند

رییس فراکسیون امید مجلس گفت: اعضای شورای شهر باید مطابق میثاق‌‌نامه‌ای که امضا کردند به تعهداتشان پایبند باشد و به آن عمل کنند که طبیعتا احترام به رای مردم گذاشتن و حضور در شورای شهر است.


عارف: اعضای شورای شهر به میثاق خود احترام بگذارند

دیده بان ایران- محمدرضا عارف نماینده تهران و رییس فراکسیون امید در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین، تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید به رای مردم احترام بگذارند و  در شورای شهر حضور داشته باشند.

 
در ادامه مشروح این گفت و گو را می خوانید:
 
*با توجه به میثاق نامه‌هایی که اعضای شورای شهر تهران قبل از ورود به شورا امضا کردند، عدم خروج اعضای شورای شهر چقدر اهمیت دارد؟
 
ما میثاق‌نامه را گرفتیم برای اینکه اجرا شود و انتظارمان از تمام اعضای شورای شهر در تمام شهرستانها این است که به امضا و میثاقشان احترام بگذارند و این خواهش و دغدغه ما است.
 
*یعنی از شورای شهر خارج نشوند؟
 
آنها باید به تعهدات خود مطابق میثاق‌نامه عمل کنند که طبیعتا احترام به رای مردم و حضور در شورای شهر است.
 
*با توجه به رای مردم به اصلاح طلبان برای حضور در شورای شهر تهران چقدر مهم است که شهردار بعدی تهران نزدیک به جریان اصلاحات باشد؟
 
شهردار باید یک شخص کارآمد و توانا باشد تا بتواند مشکلات شهر را حل کند و این اولویت اصلی ما است. همچنین شهردار بعدی تهران باید بتواند تعامل خوبی را با تمامی نهادها و کسانی که در ارائه خدمات در شهر و رشد و توسعه شهر نقش دارند، داشته باشد.
 
*از نظر شما شهردار تهران باید چه معیارهایی داشته باشد؟
 
معیارها مشخص است و شورا بر روی آن کار کرده است و اعلام می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر