کد خبر: 42245
A

کنایه عضو شورای شهر به محسن هاشمی؛ اگر قصد شهردار شدن داشتیم نباید کاندیدا می‌شدیم

عضو شورای شهر در خصوص نامزد شدن سرپرست شهرداری تهران برای شهردار شدن گفت: بعید می‌دانم مکارم جزء گزینه‌ها باشد. نه شورا به این نتیجه رسیده و نه خودشان تمایل دارند.

کنایه عضو شورای شهر به محسن هاشمی؛ اگر قصد شهردار شدن داشتیم نباید کاندیدا می‌شدیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «ناهید خداکرمی» در پاسخ به این پرسش که شنیده شده محسن هاشمی و افشانی جزء گزینه‌های شهرداری تهران هستند گفت:‌ تمام گزینه‌هایی که اعلام می‌شود گمانه‌زنی‌ای بیش نیست.

عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز گزینه‌ای مطرح نشده است؛ فعلا فقط در خصوص فرایند حرف زده‌ایم که معیارها مثل قبل باشد یا خیر؟ البته قرار شد در این زمینه فکر کرده،‌ پیشنهادات خود را ارائه دهیم که به معیارها اضافه یا کم شود و تغییراتی در فرآیند ایجاد شود تا بتوانیم طی یک روند مشخص شهردار را انتخاب کنیم.

وی در خصوص انتخاب محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران گفت:‌ بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد؛ ما هم اصرار داریم از شورا کسی خارج نشود. به احترام رأی مردم عضو شورای شهر شدیم. اگر قصد شهردار شدن داشتیم نباید کاندیدا می‌شدیم.

خداکرمی با بیان اینکه فکر نمی‌کنیم کسی از داخل شورا برای شهرداری کاندیدا شود گفت:‌ در داخل شورا افرادی با سوابق شهردار، استاندار و ... داریم ولی از هیچ کدام آنها نشنیده‌ایم که می‌خواهند کاندیدا شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که از گزینه‌های قبلی برای شهرداری انتخاب می‌کنید گفت:‌ خودمان را محدود به کاندیداهای قبلی نمی‌کنیم چون برخی از آنها پست گرفته‌اند. باور کنید هنوز وارد مصداق کاندیداها نشده‌ایم.

خداکرمی با تأکید بر این موضوع که سعی می‌کنیم تا اواخر اردیبهشت شهردار تهران را انتخاب کنیم گفت:‌ در حال حاضر شهرداری کار خودش را به خوبی انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

عضو شورای شهر در خصوص کاندیدا شدن حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران برای شهردار شدن گفت: بعید می‌دانم آقای مکارم جزء گزینه‌ها باشد؛ نه شورا به این نتیجه رسیده و نه خودشان تمایل دارند./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر