کد خبر: 42372
A

جلسه شبانه حزب اعتدال و توسعه پشت پرده انتخاباتی داشت؟!

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: دیدار شورای راهبردی حزب اعتدال و توسعه با دبیران استان ها و روسای کانون ها عیدانه بود، بحث و دستورکاری خاصی در جلسه مطرح نشد.

جلسه شبانه حزب اعتدال و توسعه پشت پرده انتخاباتی داشت؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شامگاه یکی از آخرین روزهای بهار حزب بی سر و صدای «اعتدال و توسعه» با حضور محمدباقر نوبخت و محمود واعظی  و ترکان تشکیل جلسه داد، جلسه ای که علی سبحانی فر سخنگوی حزب از آن به عنوان عیددیدنی یاد می کند اما در فضای رسانه ای به استارت حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات مجلس تعبیر و تحلیل شد. حالا کدام یک از این دو با واقعیت نزدیکی بیشتری دارد، زمان مشخص خواهد کرد.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مشروح گفتگوی نامه نیوز با علی سبحانی فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه را درباره این دیدار شبانه در ادامه بخوانید.

****

حزب اعتدال و توسعه شامگاه یکشنبه 26 فروردین جلسه گذاشت که فقط در حد چند عکس از آن رسانه ای شد، آیا در این جلسه برای تحولات آینده سیاسی و انتخابات مجلس آینده دستورکار خاصی وجود داشت؟

این جلسه بعد از تعطیلات نوروز صرفا دیدار عیدانه شورای راهبردی حزب اعتدال و توسعه با دبیران استان ها و روسای کانون ها بود، بحث و دستورکاری خاصی در جلسه مطرح نشد. البته هر کدام دبیران استانی و روسای کانون ها درباره مسائلی طرح موضوع کردند اما دستورکار یا برنامه ریزی در این زمینه وجود نداشت.

پس جلسه انتخاباتی و برنامه ریزی برای زمینه سازی در این حوزه نبوده است؟

خیر، جلسه عیدانه در ابتدای سال جدید بود.

آیا درباره دیدار اخیر آقای روحانی با آقایان ناطق نوری، جهانگیری و خاتمی صحبتی شد؟

خیر، بحثی در این زمینه نبود.

چه کسانی از شورای راهبردی حزب در جلسه حضور داشتند؟

آقای نوبخت دبیرکل، آقای واعظی، جنتی، ترکان و من حضور داشتیم.

اما در گمانه زنی های مختلف این نکته محل تأمل است که می گویند «جلسه آنقدر اهمیت داشته که آقای نوبخت به عنوان سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه و آقای واعظی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور» در جلسه حضور داشتند.

اولا این جلسه ساعت 20 تا 22 شب تشکیل شد. آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و آقای واعظی مسئول دفتر رئیس جمهور است اما آنها در حزب نیز جایگاه تشکیلاتی خود را دارند و نمی توانند در زمانی که مسئولیت کلان اجرایی را عهده دار هستند از عوامل حزب دوری کنند. در سئوال آمد که حضور آقای نوبخت و واعظی در جلسه نشانه اهمیت آن بود اما همین که آنها دیداری با اعضای تشکیلات داشته باشند قابل اهمیت است.

سوال این است که چرا عکس سایر جلسات حزب اعتدال و توسعه رسانه ای نمی شود و فقط عکس این جلسه در محافل خبری منتشر شد؟

این دیدار اعضای تشکیلات است که با همدیگر داشتند، حالا کسانی عکس گرفتند یا از مبادی رسمی و غیررسمی عکس گذاشتند دلیل نمی شود چرا عکس گذاشتند.

یعنی انتشار عکس های این جلسه نشانه آنکه اتفاق خاصی افتاده نیست؟

خیر، بحث خاصی در این جلسه طرح موضوع نشده و فقط دیدار انجام شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر