کد خبر: 42395
A

نماینده شیراز: وزارت علوم رشته های هنری را از فهرست دانشگاه ها حذف کند

نماینده مردم شیراز در مجلس از وزیر علوم خواست رشته های هنری را به دلیل عدم امکان فعالیت برای فارغ التحصیلان آن در بازارکار از فهرست دانشگاه ها حذف کند.

نماینده شیراز: وزارت علوم رشته های هنری را از فهرست دانشگاه ها حذف کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی اکبری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 29 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: چرا بیمارستان 325 تختخوابی شیراز با وجود سرمایه گذار ؛فقط به تفریح هیات امنا در اروپا و هزینه دیگران گذشت و چرا همین سرمایه گذار درجای دیگر طرح احداث بیمارستان 600 تختخوابی را با همان شرایط اجرا کرد.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم ادامه داد:حال که فارغ التحصیلان رشته های هنری به رغم دریافت مجوز از مراجع مذکور با دخالت فرد یا افرادی امکان عرضه توانمندی خود را ندارند و در بازار کسب و کار نمی توانند از تخصص خود استفاده کنند؛چه ضرورتی برای تربیت نیروی انسانی در رشته های فوق وجود دارد،لطفا با حذف این رشته ها از فهرست دانشگاه حداقل از هزینه تراشی و اتلاف وقت جلوگیری کنید.

این نماینده مردم درمجلس دهم در تذکری به وزیر صنعت،معدن و تجارت و وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:یا دستگاه های قتاله را تعطیل کنید یا جاده ها را اصلاح کنید یا موانع پرخطر را رفع کنید؛چرا که استان فارس امسال نیز اولین استان در برخورداری از بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات بود./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر