کد خبر: 42419
A

درگیری در سخنرانی سعید جلیلی در بانه

گزارش‌ها از بروز تنش و ناتمام ماندن جلسه سخنرانی سعید جلیلی٬ نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع گروهی از معترضان در شهر «بانه» حکایت دارد.

درگیری در سخنرانی سعید جلیلی در بانه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سعید جلیلی که در چهارمین روز اعتصاب مغازه‌داران «بانه» به این شهر سفر کرده٬ شامگاه سه‌شنبه (۲۹ فروردین) در مسجد جامع این شهر سخنرانی داشت که گفته می‌شود این سخنرانی ناتمام مانده است.

برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که پس از ناتمام ماندن این سخنرانی٬ سعید جلیلی به فرمانداری شهر «بانه» هدایت شده و معترضان نیز مقابل فرمانداری تجمع کردند.

کانال بانه نیوز  در همین رابطه نیز گزارش کرده معترضان برنامه سخنرانی جلیلی را «به آشوب کشیده و ماموران وی را به داخل ساختمان فرمانداری هدایت» کردند.

در شبکه‌های اجتماعی نیز فیلمی از تجمع معترضان مقابل مسجد جامع شهر «بانه» منتشر شده که در آن مردم شعار می‌دهند: «تا باز شدن مرزها٬ اعتصاب ادامە دارد.»

امام جمعه بانه؛ در این سخنرانی خطاب به سعید جلیلی گفت: جناب آقای دکتر جلیلی شکواییه‌ی ما را توجه بفرمایید و به گوش مقامات بالا برسانید که تعداد بیشماری مجتمع تجاری داریم اما اکنون مرزها بسته شده است. عاجزانه از مسئولان تقاضای بازکردن مجدد مرز ها را داریم که بیش از 7هزار نفر از راه آن ارتزاق میکنند

ماموستا “ملا عبدالله عبدالهی افزود: باتوجه به شناخت ما از شما و میزان نزدیکی و اعتبارتان به مقام معظم رهبری، با طرح گلایه هایمان پیش شما انتظار داریم دغدغه و درخواست ما را به ایشان انتقال دهید تا خود دولت انتظارات مارا برآورده کند نه اینکه مارا چشم انتظار لطف دولت عراق و رضایت آنها نماید

سعید جلیلی هم در سخنرانی کوتاه خود گفت؛ نگاه همه‌ی ما باید به قله باشد تا دامنه. باید به فکر پیشرفت باشیم. جوانان بانه ای باید از پتانسل‌های موجود نهایت استفاده را بکنند و کارآفرین باشند نه تنها بدنبال کار

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر