کد خبر: 42456
A

سرقت از خانه‌ها با انتشار آگهی نصب ویترین و کابینت/ پسرخاله‌ها بازداشت شدند/ عکس

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو پسر خاله که با انتشار آگهی به بهانه نصب ویترین و کابینت از منازل و شرکت‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرقت از خانه‌ها با انتشار آگهی نصب ویترین و کابینت/ پسرخاله‌ها بازداشت شدند/ عکس

دیده بان ایران : سرهنگ فخرالدین افراسیابی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در مورخه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن سارق یا سارقان اقدام به سرقت ۸۰ میلیون تومان پول و طلاجات کرده بودند.

همزمان با وقوع این سرقت، کارآگاهان به شباهت سرقت اخیر با سرقت منزل دیگری مظنون شده و در بررسی هر دو سرقت اطلاع پیدا کردند که مالباختگانِ هر دو پرونده نسبت به تعویض ویترین و کابینت منازل خود اقدام کرده و دقیقا سرقت‌ها نیز در فاصله زمانی حضور کابینت ساز در منازل آن‌ها صورت گرفته است.

همزمان با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارقان از طریق سایت دیوار قصد فروش عتیقه جات متعلق به یکی از شکات (مالباختگان) را دارند.

پس از شناسایی محل تردد سارقان در محدوده خیابان پیروزی، متهمان دستگیر شدند و در بازرسی اولیه مقادیری از اموال مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان از آن‌ها کشف شد.

متهمان پرونده ۳۰ و ۲۴ ساله و دارای نسبت فامیلی با یکدیگر هستند که در همان تحقیقات اولیه به سرقت در پوشش انتشار آگهی به بهانه نصب ویترین و کابینت در منازل و شرکت‌ها اعتراف صریح کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر