کد خبر: 42489
A

آذری جهرمی: اشتباه رییس جمهور ناشی از خستگی بود

وزیر ارتباطات: گزارشی که خدمت آقای رئیس جمهور دادیم، مبنی بر این بود که در دو سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شده است. فکر می‌کنم که بیان دو میلیون شغل یک اشتباه لفظی از آقای رئیس جمهور بود که با خستگی‌های ایشان همراه شده است.

آذری جهرمی: اشتباه رییس جمهور ناشی از خستگی بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آذری جهرمی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره‌ی ایجاد دو میلیون شغل در سال ۹۶  اظهار کرد:‌ تصویری که از من منتشر شد، بیش از یک تعجب بود. انتشار این تصاویر خصلت فضای مجازی است و نشان دهنده‌ی نظارت مردم بر مسئولان و اشراف آن‌ها به موضوعات است. اتفاقا خوب است و ما از مزایای توسعه فضای مجازی در کشور استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: گزارشی که خدمت آقای رئیس جمهور دادیم، مبنی بر این بود که در دو سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شده است. فکر می‌کنم که بیان دو میلیون شغل یک اشتباه لفظی از آقای رئیس جمهور بود که با خستگی‌های ایشان همراه شده است.

جهرمی سپس گفت: همان روند توسعه ۲۰۰ هزار شغل  که در دولت مد نظر بوده بوده و امسال هم بر آن تاکید شده  را امسال ادامه می‌دهیم. فرمایش آقای رئیس جمهور این بود که ما شاخص‌های اشتغال در فضای مجازی را پیگیری کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر