کد خبر: 42495
A

3کشته و 2مجروح در انفجار مهیب یک منزل مسکونی در یزد

انفجار مهیب صبح امروز یک منزل مسکونی واقع در خیابان امام کوچه بازار نو جنب خانه امام حسینی یزد، حادثه دلخراشی را رقم زد و منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد .

3کشته و 2مجروح در انفجار مهیب یک منزل مسکونی در یزد

به گزارش دیده بان ایران؛ «محمدرضا رحیمی» معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد که به اتفاق «سعید ایران نژاد» بازرس سازمان خود را به محل حادثه رسانده و ناظر بر عملکرد نیروها بودند، گفت: رخداد این حادثه رأس ساعت 9:27 صبح شنبه اولین روز از ماه اردیبهشت به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی بلافاصله سه دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه شماره یک، پنج و شش به محل مورد نظر اعزام کرد.

وی افزود: اولین گروه از آتش‌نشانان کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند و با صحنه‌ای مواجه شدند که شدت انفجار، درب و پنجره‌های ساختمان را از جا کنده و هر کدام به طرفی پرتاب کرده بود که در این لحظه امدادگران آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی و قطع جریان برق و گاز منزل، با استفاده از تجهیزات انفرادی به داخل ساختمان رفته و عملیات جستجو و امداد و نجات را آغاز کردند.

رحیمی اظهار کرد: پنج نفر داخل منزل بودند که متاسفانه سه نفر به نام‌های «حسین.س»، «علی.م» و «کمال.و» همگی حدوداً 34 ساله به علت شدت جراحات در همان لحظات اولیه فوت شده بودند و دو نفر دیگر به نام‌های «شهاب.ک» و «مرتضی.س» به شدت مجروح می‌شوند که آتش‌نشانان در یک عملیات خیلی حساس و با استفاده از تجهیزات خاص آنها را به بیرون از ساختمان انتقال و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس کردند.

معاون علیات آتش‌نشانی یزد گفت: در این انفجار خساراتی نیز به ساختمان منزل وارد شده،علت این انفجار به دلیل نشت گاز و متعاقب آن انفجار مهیب بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر