کد خبر: 42610
A

دختر ترامپ و همسرش، نماینده آمریکا در مراسم انتقال سفارت به قدس

«ایوانکا ترامپ» دختر رئیس‌جمهوری آمریکا به همراه «جرد کوشنر» همسرش و مشاور عالی «دونالد ترامپ» به عنوان نمایندگان دولت آمریکا در مراسم انتقال سفارت این کشور از شهر تل‌آویو به قدس شرکت می‌کنند.

دختر ترامپ و همسرش، نماینده آمریکا در مراسم انتقال سفارت به قدس

دختر رئیس‌جمهور آمریکا به همراه همسرش به عنوان نمایندگان دولت آمریکا در مراسم انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به قدس شرکت می‌کنند.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از روسیا الیوم، «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس‌جمهوری آمریکا به همراه «جرد کوشنر» همسرش و مشاور عالی «دونالد ترامپ» به عنوان نمایندگان دولت آمریکا در مراسم انتقال سفارت این کشور از شهر تل‌آویو به قدس شرکت می‌کنند.

هاآرتص به نقل از مقام‌های اسرائیلی در وزارت خارجه این رژیم که نامشان فاش نشده است، نوشت که در جریان یکی از جلسات آماده سازی برای انتقال سفارت در ماه آینده میلادی که صبح روز یکشنبه در مقر این وزارتخانه برگزار شد، مقرر شد برای استقبال از زوج کوشنر که قرار است در این مراسم شرکت کنند، آمادگی‌های لازم ایجاد شود.

به گفته مقام‌های اسرائیل انتظار می‌رود که نمایندگانی از مجلس سنای آمریکا به همراه «استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری این کشور نیز در این مراسم شرکت کنند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل ماه گذشته میلادی از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای حضور در مراسم افتتاحیه سفارت واشنگتن در قدس دعوت کرد. ترامپ اما به دلیل ملاحظاتی در برنامه کاری کاخ سفید با رد این دعوت اعلام کرد که نمایندگانی را از جانب خود برای حضور در این مراسم اعزام خواهد کرد. وی مشخص نکرد چه کسانی را به این مراسم خواهد فرستاد.

ترامپ در تاریخ ششم دسامبر گذشته، قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد و خواستار روند انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شد؛ تصمیمی که با اعتراض‌های گسترده‌ای در اراضی اشغالی و واکنش‌هایی در محکومیت این اقدام از سوی کشورهای اسلامی و دیگر کشورهای جهان مواجه شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر