کد خبر: 42616
A

نوبخت: رفع حصر نزدیک است/ واکنش سخنگوی دولت به انتشار تصاویر خصوصی کاوه مدنی

محمدباقر نوبخت در نشست خبری خوددر خصوص اظهارت تابش درباره رفع حصر عنوان کرد: ما در شرایطی هستیم که همه باید در کنار هم باشیم و اینکه از شایستگی برخی از شخصیت‌های نظام بنا به دلایلی نتوانیم استفاده کنیم، خوب نیست .

نوبخت: رفع حصر نزدیک است/ واکنش سخنگوی دولت به انتشار تصاویر خصوصی کاوه مدنی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با اهالی رسانه در پاسخ به این پرسش که موضوع کاوه مدنی و مدیران دوتابعیتی به کجا رسیده است، گفت: برای این بحث وزارت اطلاعات به دنبال شناسایی این افراد بوده تا جایگزینی‌ها در این زمینه انجام شود و ما تقریبا مدیر دو تابعیتی دیگر نداشتیم. البته بازهم وزارت اطلاعات موظف به پیگیری این موضوع است و سیاست دولت این است که از مدیران دو تابعیتی استفاده نکند.

وی افزود: بخشی از منابع ما منابع انسانی است که بر اساس نوع نگرش سیاسی تقسیم‌بندی‌هایی می‌شود اما بحث در دولت بر این است که ما نمی‌خواهیم از یک جناح چه اصلاح طلب چه اصولگرا برای انجام امور استفاده کنیم. ما در داخل نه تنها حق نداریم از این نیروها صرفا بر اساس نوع نگرش سیاسی استفاده کنیم بلکه باید از تمامی افرادی که کارآمد هستند استفاده کنیم.

نوبخت تاکید کرد: قطعا این کار غیراخلاقی است که ما احترام و آرزوی افراد را بریزیم و اسرار دیگران را افشا کنیم. اینکه کسی در خارج از کشور عکسی گرفته و حالا بیایم و آن را نشان بدهیم نادرست است و دولت هم باید از سرمایه‌های علمی ما حمایت کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر