کد خبر: 42642
A
در گفت و گوی عضو شورای شهر مشهد با دیده بان ایران مطرح شد ؛

جزییات بازداشت "امیر شهلا " عضو شورای شهر مشهد

مهرداد قربانی سرابی وکیل دادگستری: امیر شهلا جمعه ۳۱ فروردین ساعت 11 صبح در تهران به دفتر من آمدند تا وکلاتشان را برعهده بگیرم. ایشان در خصوص بازداشت نخست خود توضیح دادند که برای کاری به دفتر یکی از دوستانشان که کارگزار بورس است رفته بودند تا برای ایشان سهام بخرند قرار بود تا در خصوص این پرونده من وضعیت آقای شهلا را پیگیری کنم که امروز خبر بازداشت مجدد ایشان با اتهام تحصیل مال نامشروع را شنیدم. البته برادر ایشان هم وکیل محسوب شد. برادر ایشان که همکار من نیز است توضیح داد که ایشان بابت مشاوره به شرکتی حقوقی دریافت می‌کرده که این شده مصداق تحصیل مال نامشروع. مصداق ماده ۲ قانون اختلاس و ارتشاع سال ۱۳۶۷ این امر غیر قانونی نیست

جزییات بازداشت "امیر شهلا " عضو شورای شهر مشهد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ چند روز پیش خبر رسید که عضو شورای شهر مشهد بازداشت و با قرار وثیقه آزاد شده است. بنابر اظهار نظر وکیل ایشان این عضو امیر شهلا بوده که با قرار 500 میلیونی در بازداشت بسر می برد.

 

مهرداد قربانی سرابی وکیل دادگستری و وکیل امیر شهلا نماینده مردم مشهد در شورای این شهر در خصوص بازداشت مجدد موکلش به دیده بان ایران گفت: امیر شهلا جمعه ۳۱ فروردین ساعت 11 صبح در تهران به دفتر من آمدند تا وکلاتشان را برعهده بگیرم. ایشان در خصوص بازداشت نخست خود توضیح دادند که برای کاری به دفتر یکی از دوستانشان که کارگزار بورس است رفته بودند تا برای ایشان سهام بخرند.  

 

وی توضیح داد: طبق گفته های آقای شهلا، در آن دفتر دو نفر از خانم های همکار آن اقا بودند. آقای شهلا به محض ورود تصمیم به خروج از دفتر می‌گیرد که ناگهان در شکسته می شود و عده ای داخل شده و با چشم بند ایشان را خارج می کنند. پس از آن از آقای شهلا خواسته می شود که از حضور در شورای شهر مشهد انصراف دهد. من قبول نکردم.

 

قربانی در ادامه به دیده بان ایران گفت: قرار بود تا در خصوص این پرونده من وضعیت آقای شهلا را پیگیری کنم که امروز خبر بازداشت مجدد ایشان با اتهام تحصیل مال نامشروع را شنیدم. البته برادر ایشان هم وکیل محسوب می شو د.  و همکار من نیز است توضیح داد که ایشان بابت مشاوره به شرکتی حقوقی دریافت می‌کرده که این شده مصداق تحصیل مال نامشروع. مصداق ماده ۲ قانون اختلاس و ارتشاع سال ۱۳۶۷ این امر غیر قانونی نیست. البته من هنوز موفق به خواندن پرونده‌ها نشده‌ام. آقای شهلا ظاهرا قرار داد کاری با آن شرکت داشتند اگر قرارداد کاری وجود داشته باشد موضوع نسبت دادن مال  نامشروع  صحیح نیست. قراری که صادر شده است 500 میلیون تومان بوده و میزان مال نامشروع هم حدود 5 میلیون تومان است. هر چند قرار با میزان مال نامشروع تطابق ندارد ولی باید یادآور شوم که ما نیازمند مطالعه پرونده هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    دروغ و پرونده سازیه، از اون جوانان بیگناه یازداشتی هم بگید

  • ناشناس

    اول گفتن فساد اخلاقی و بعد خبرش رو حذف کرون و بعد گفتن فساد اخلاقی، علاوه بر امیر شهلا نزدیک به چهل نفر از جوانان مشهدی رو هم بازداشت کردن که تا حالا ازشون خبری نشده

  • حامد رییسی

    فقط امیر شهلا نبوده. خیلی از زنان و دختران جوان رو بازداشت کردن بدون هیچ جرمی تا برای امیر شهلا پرونده سازی کنن از اون بدتر اینکه خانواده هاشونم تهدید به سکوت کردن. دادستانی کل باید جوابگوی اقدامات غیرقانونی قاضی حسن حیدری باشه.

  • ناشناس

    مشهد چه خبره....

  • محمدزاده

    پسر همسایه ما رو دو هفته پیش به جرم رابطه کاری با امیر شهلا دستگیر کردن اما تا حالا برنگشته!! هر چقدر خانوادش میرن دادستانی بهشون جواب نمیدن!! یعنی یک خبرنگار نیست بره اونجا از اینها گزارش تهیه کنن و واقعیت رو به مردم بگه!؟

  • ناشناس

    این اتفاقات در شهر مشهد طبیعیه

  • ناشناس

    آقای عزیز ایشان اعمال نفوذ هم کردهاند

  • ناشناس

    به به از این بازداشتهای غیرقانونی. طرف اصلاح طلب میخوان خفش کنن و کلی ادم رو هم گرفتن تا پروتده رو تکمیل کنن. همه توی شهر مشهد خبر دارن

  • محمد زاده

    فقط میخواستن خرابش کنن چون اصلاح طلب بوده. تازه اون زنان و دختران جوان بیگناهی که بازداشت کردن چرا تا الان نامدید هستن؟ چرا خانوادهاشون رو تهدید کردن؟ وقتی اطلاعات ناحا و دادستانی بحای اینکه مراقب مردم باشن ، مردم رو قربانی سیاست میکنن، مشهدم میشه کهریزک ، و فاجعه به بار میاد

  • حسن حیدری

    از زنان و دختران بازداشتی چه خبر؟

  • ناشناس

    طرف داشته غلط زیادی میکرده گرفتنش حالا یه عده علاقه دارن همه چیز رو سیاسی جلوه بدن خودشون میدونن

  • tara

    غیر قانونی البته بنابر قانون اصلاح طلبان

  • خود خودم

    مشهد هیچ خبری نیست، بجز هوچیگری و شایعه سازی همیشگی اصلاح طلبانی که نمیدونم چرا همیشه از همه چی خبر دارن!

  • ناشناس

    نظرهای بالا مشخصه اکثرش رو بامدیریت یک نفر فرستادن.یک اصلاح طلب که میخواد دید مردم رو عوض کنه نسبت به بعضی امور.مردم ساده نیستن.

ارسال نظر